کد خبر: ۲۱۶۴۰۷
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۲

دستگیری سارق خشن تهران/ متهم چشم طعمه هایش را نابینا می‌کرد

پسر شروری که کلکسیونی از جرایم از جمله سرقت مسلحانه را در کارنامه خود دارد، اقدام به نابینا کردن طعمه هایش می کرد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: چندی قبل درگيري مسلحانه با سلاح سرد در محله خزانه بخارايي، فلکه چهارم توسط تعدادی از شهروندان به پلیس اطلاع داده شد. بلافاصله نزدیکترین گشت کلانتری در محل حاضر شده و در بررسی های اولیه مشخص شد این درگیری که منجر به بستن خيابان ، عربده کشي و ایجاد رعب و وحشت میان اهالی شده است. سردسته اراذل و اوباش با رسيدن ماموران به صحنه درگيري با در دست داشتن قمه به سمت آنها حمله ور شد که پس از يک درگيري کوتاه توسط مامور کلانتري خلع سلاح و دستگیر شد.  

پس از دستگیری این اراذل و اوباش به نام علی مشخص شد او  17مرداد ماه امسال اقدام به ضرب و جرح عمدي و تخريب اموال شخصي و دولتي کرده است. همچنین در 16 مهر ماه طي درگيري مسلحانه فردي را با هويت "محمد رضا" نابينا مي کند و فرد ديگري به نام "حسين" را  از ناحيه چشم مورد جراحت قرار داده و موجب کم بينا شدن چشم قرباني مي‌شود.

 اين متهم 27 مهر ماه امسال طي يک فقره درگيري مسلحانه اقدام به سرقت، تخريب و ضرب و جرح 7 نفر می کند.علی شرور فراری تحت تعقيب سه شعبه بازپرسي ( شعبه دادياري، پليس امنيت عمومي تهران بزرگ و دادسراي ويژه امنيت) بود که ماموران کلانتري توانستند متهم  را در حال زورگیری مسلحانه از دو شهروند دستگير کنند.

به گزارش مهر، سرهنگ "احمد صالحي" رئيس کلانتري 160 خزانه با اعلام این خبر به مهر گفت: بنا به دستور قضايي پرونده متهم جهت شناسايي شکات و کشف ساير جرايم در حال رسيدگي است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین