کد خبر: ۲۱۶۶۹۸
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۸

جمعی از نمایندگان مجلس عازم سراوان شدند

جمعی از اعضای کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی به‌منظور بازدید از کلانتری ۱۶۷ گزبستان که اخیراً جمعی از مرزبانان ناجا در آن، مورد حمله تروریستی قرار گرفته به شهادت رسیده بودند، عازم سراوان شدند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: دخیل‌عباس زارع‌زاده سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم، با اشاره به وقوع حادثه تروریستی در سراوان گفت: صبح امروز یک هیئت از کمیسیون شوراها به‌همراه برخی از نمایندگان سیستان و بلوچستان، عازم سراوان شدند تا از نزدیک در جریان این حادثه تروریستی قرار بگیرند.

وی افزود: قرار است که اعضای این هیئت با استاندار، فرماندار، مسئولان نیروی انتظامی و مسئولان امنیتی استان درباره اقدام تروریستی سراوان دیدار داشته جزئیات وقوع این اقدام را بررسی کنند.

سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس تصریح کرد: در این سفر، امیر خجسته رئیس کمیسیون، یعقوب جدگال، میرمرادزهی و تعدادی از نمایندگان نیز حضور دارند.

زارع‌زاده با بیان اینکه سفر هیئت کمیسیون شوراها تا روز جمعه ادامه خواهد داشت، اضافه کرد: اعضای هیئت اعزامی قرار است که پس از بازدید از محل وقوع حادثه تروریستی در کلانتری پاسگاه 167 گزبستان، بازدید دیگری هم از اقدامات امنیتی انجام‌شده در منطقه چابهار داشته باشند.

جمعه هفته گذشته در جریان یک عملیات تروریستی در پاسگاه پلیس مرزبانی ناجا در پاسگاه 167 گزبستان، 14 مرزبان ناجا توسط یک گروهک تروریستی به شهادت رسیده 7 تن دیگر نیز زخمی شدند.

گروهک تروریستی جیش العدل که در خارج از مرزهای ایران و در خاک پاکستان فعالیت دارد، مسئولیت این حمله تروریستی را به‌عهده گرفته است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین