کد خبر: ۲۱۶۸۲
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۳۸۴ - ۱۲:۱۱

60 سال است می خواهند فلسطین را محو کنند

آفتاب‌‌نیوز : غلامعلي حدادعادل با اشاره به اعتراض سازمان ملل و صدور بیانیه شورای امنیت در خصوص سخنان احمدی نژاد پیرامون اسرائیل اظهار داشت : از سازمان ملل مي‌پرسيم كه آيا اسرائيل تاكنون به مقررات سازمان ملل عمل كرده است ؟

وی افزود: به راستي اسرائيل به كدام يك از قطعنامه‌ها و ضوابط سازمان ملل عمل كرده است، اگر بخواهيم اين موارد را استخراج كنيم، يك فهرست بسيار طولاني است.

حداد عادل راهپيمايي روز قدس را نشانه هوشياري سياسي و همت والاي مردم خواند و گفت : امسال روز قدس را با شكوهتر از سالهاي قبل برگزار كردند و اين به علت حساسيت مساله فلسطين در وضعيت فعلي بود كه با خبر شديم توطئه‌هايي در جريان است.

وی ادامه داد: مردم ايران با اين خيزش خود در روز قدس به همه جهان پيام دادند كه مسلمانان زير بار اين توطئه نخواهند رفت و روز قدس يعني ميراث امام راحل را به خوبي برگزار كردند و بر روش بينادين امام صحه گذاشتند.

حداد عادل تصريح كرد: صهيونيستها نيز هر سال در آستانه روز قدس جنجال رسانه- اي ايجاد مي‌كنند تا اين روز را تحت‌الشعاع قرار دهند كه بهانه امسال آنان سخنان رييس جمهوري بود كه آنرا به يك خبر گسترده تبديل كردند.

وي با بیان اینکه رژيم اسرائيل با داشتن چندصد كلاهك اتمي از پيوستن به معاهده ان.پي.تي خودداري كرده است افزود: آيا ترور فلسطينيها، كشتار مردم بي- گناه، تخريب خانه‌ها و مزارع و اين همه بي‌رحميها مطابق ضوابط سازمان ملل است ؟

حدادعادل اظهار داشت: اگر اينها مطابق ضوابط سازمان ملل نيست چرا يك صدم واكنشي را كه به سخنان آقاي احمدي نژاد نشان دادند به رفتار رژيم اسراييل نشان نداده‌اند ؟

رييس مجلس تاكيد كرد جمهوري اسلامي ايران با يهوديان جهان مشكلي ندارد بلكه ما با ظلم و بي‌عدالتي مخالفيم.

وي با اشاره به راهكار مقام معظم رهبري در مورد حل مساله فلسطين گفت: رييس جمهوري ما همان راهكارها و مواضع رهبري را اظهار كرده‌اند كه بر اساس آنها، حل مساله فلسطين بر پايه تن دادن به عدالت و رفع تبعيض هاست.

وي گفت: ما خواهان راه‌حل مبتني بر مردمسالاري و اجراي عدالت در فلسطين هستيم اما ‪ ۶۰‬سال است با سكوت سازمان ملل و پشتيباني ابرقدرتها خواستيد يك كشور و يك ملت (فلسطين) را از صحنه روزگار محو كنيد، آنوقت به مواضع جمهوري اسلامي ايران اعتراض مي‌كنيد اما به راهكار ايران اعتنايي نمي‌كنيد؟ رييس مجلس گفت: در حقيقت شما ملت فلسطين را خواستيد از صفحه جغرافياي جهان حذف كنيد ولي راه ملت ايران دفاع از حقوق ملت مظلوم فلسطين است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۵:۱۶ - ۱۳۸۴/۰۸/۰۸
0
0
درست است و ما ايستاده ايم
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین