کد خبر: ۲۱۶۹۷۳
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۲ - ۱۷:۲۸

آخرین آمار فروش فیلم‌های در حال اکران اعلام شد

آخرین آمار فروش فیلم های در حال اکران سراسری در شرایطی اعلام شد که طبق پیش بینی ها و تبلیغات صورت گرفته فیلم «دربند» وارد باشگاه میلیاردی ها شده و جدیدترین ساخته فرامرز قربیان از مرز 300 میلیون تومان گذشت.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش ایرنا، فیلم «گناهکاران» به کارگردانی فرامرز قریبیان و بازی رامبد جوان تا پنجشنبه (9 آبان ماه) 305 میلیون تومان فروش داشته است و این مبلغ در شرایطی به دست آمده که فروش این فیلم در سینما های تهران 175 میلیون تومان بوده است.

«پل چوبی» ساخته مهدی کرم پور که بهرام رادان، مهناز افشار، آتیلا پسیانی، هدیه تهرانی و مهران مدیری در آن به ایفای نقش پرداخته اند، با احتساب فروش یک میلیارد و 135 میلیون تومان در سینماهای تهران در مجموع مبلغ یک میلیارد و 430 میلیون تومان فروخته است. 

فیلم «دربند» دیگر فیلم روی پرده سینماهای کشور هم به باشگاه میلیاردی ها پیوست و به فروش یک میلیارد و 30 میلیون تومانی رسید. این فیلم که پرویز شهبازی آن را کارگردانی کرده و پگاه آهنگرانی و نازنین بیاتی در آن ایفای نقش می کنند، 750 میلیون تومان در تهران و 280 میلیون تومان در شهرستان ها فروش داشت.

«هیس دخترها فریاد نمی زنند» به کارگردانی پوران درخشنده و بازی طناز طباطبایی، بابک حمیدیان که پیشتر اعلام شده بود فروش آن از مرز چهار میلیارد تومان گذشته است تاکنون دو میلیارد و 500 میلیون تومان در تهران و دو میلیارد و 60 میلیون تومان در شهرستان ها و در مجموع چهار میلیارد و 110 میلیون تومان بلیت فروخته است.

«بشارت به یک شهروند هزاره سوم» به کارگردانی محمدهادی کریمی و با بازی هنگامه قاضیانی، حمید فرخ نژاد و نیکی کریمی هم این روزها فروش 265 میلیون تومانی را در سینماهای کشور تجربه می کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین