کد خبر: ۲۱۷۰۰۹
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۱

فردا؛ تعیین سقف جدید بودجه ۹۲

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به اینکه مقرر شد دولت برای انجام پروژه‌های عمرانی مبالغی را از صندوق توسعه ملی وام بگیرد، گفت: در خصوص سقف بودجه ۹۲ در جلسه یکشنبه تصمیم‌گیری خواهد شد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: غلامرضا کاتب در مورد مخالفت مجلس با پیشنهاد دولت برای کاهش 6 درصدی سهم صندوق توسعه ملی از درآمدهای نفتی اظهار داشت: مقرر شد دولت مبالغی را از صندوق توسعه ملی وام بگیرد و به صورت فاینانس استفاده و بعد بازپرداخت کند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس درباره اظهار نظر وزیر اقتصاد مبنی بر کسری 110 هزار میلیارد تومانی بودجه 92 ضمن رد این موضوع ادامه داد: سرجمع رقم بودجه در جلسه یکشنبه مطرح و مصوب می‌شود و باید نظرات دولت را در آن جلسه بشنویم و در این باره تصمیم گیری شود.

به گزارش فارس، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی سه‌شنبه گذشته با پیشنهادی برای حذف تبصره مربوط به تخصیص 6 درصد از منابع صندوق توسعه ملی برای پروژه‌های عمرانی مخالفت کردند.در حالی که بر اساس مصوبه کمیسیون برنامه و بودجه در لایحه اصلاح بودجه 92 پیش بینی شده بود که از 26 درصد درآمدهای نفتی که قرار است به صندوق توسعه‌ی ملی واریز شود، 6 درصد صرف پروژه‌های عمرانی شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین