کد خبر: ۲۱۷۰۹۷
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۶
زادسر:

احمدی نژاد با بدترین وضع ممکن رفت

حجت الاسلام علی زادسر جیرفتی گفته است: به احمدی نژاد گفتم طوری عمل کنید که به نیکی از شما یاد کنند ... و با بدترین وجه ممکن رفت.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش ایرنا زادسر جیرفتی نماینده اصولگرای ادوار مجلس شورای اسلامی گفت: به احمدی نژاد گفتم طوری عمل کنید که وقتی از ریاست جمهوری می روید، همه به نیکی از شما یاد کنند، اما این جور نشد.

وی در نشستی خبری در جیرفت افزود: احمدی نژاد با بدترین وجه ممکن و آن هم با 16 میلیارد تومان که به حساب شخصی خودش یا بقایی واریز شد، رفت.

وی در ادامه افزود: ما باید به دولت جدید شش ماه تا یک سال مهلت دهیم گر چه برای یک دولت خوب باید چهار سال وقت داد.

نماینده چهار دوره مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: وزیران و معاونان دولت روحانی را خوب می شناسم و تیم کاری روحانی با سایر دولت های قبلی قابل مقایسه نیست.

زاد سر همچنین در باره راهبرد جمهوری اسلامی در عر صه بین المللی گفت: آنچه ما از بیانات رهبری فهمیدم با فرمایش نرمش قهرمانانه راه را به دولت نشان دادند.

وی همچنین اضافه کرد: من نامه ای به دکتر روحانی نوشتم تحت عنوان هفت نکته به هفتمین رییس جمهوری مبنی بر اینکه استانداران را دو هفته بعد از دولت تعیین کنید و هر وزیری برای معرفی استانداران برود نه فقط وزیر کشور برود.

حجت الاسلام زادسر گفت: البته به دولت خاتمی در نحوه تغییر استانداران انتقاد کردیم و احمدی نژاد نیز روی دولت خاتمی را در این زمینه سفید کرد و این دولت هم حق تغییر دارد.

وی اظهار کرد: هر جایی که استاندار آن هنوز مشخص نیست در واقع آن دولت تعطیل است و استانداران هم باید هر چه زودتر فرماندارن را تغییر دهند زیرا کشور در این تغییرات صدمه بزرگی می بیند.

وی همچنین درباره نگاه مجمع نمایندگان به انتخاب استانداران گفت: مجمع نمایندگان در واقع جایگاه قانونی ندارد و در قانون چیزی به عنوان مجمع نمایندگان نداریم و همیشه معتقد بودم که بسیاری از مشکلات موجود مربوط به مجلس است.

حجت الاسلام زادسر گفت: نماینده باید قانونگذاری کند و یا درباره طرح ها و لوایح نظر دهد، اما اکثر نمایندگان در مجلس فعال نیستند، چون حرف زدن در مجلس سخت است.

وی افزود: از طرفی برخی نمایندگان به جای انجام وظیفه تدارکات چی شدند و کاسه گدایی دست گرفته و از این وزارت خانه به آن وزارتخانه می روند.

او معتقد است که مجلس خودش جایگاه خودش را ضعیف می کند، مثلا استیضاح می کند و پس از رسیدن روز استیضاح خودش امضا خود را پس می گیرد.

وی در عین حال گفت: نماینده ای که مقامات از او حساب نبرند مشکلات و حق مردم را نمی تواند حل و فصل کند.

نماینده ادوار گذشته مجلس همچنین در یک مطلب کوتاه درباره اظهارات نعمیه اشراقی تصریح کرد: ما بسیاری از گفته های نعیمه اشراقی را قبول نداریم و وی برای عذر خواهی به اصفهان سفر کرد و سایت این فرد نیز توسط هکرها هک شده بود.

حجت الاسلام زادسر درباره موضوع استان شدن جیرفت نیز گفت: بحث استان شدن جیرفت از 15 سال پیش پیگیری شد و در دوره هفتم مجلس من دستور استان شدن را از احمدی نژاد گرفتم که اگر در دوره هشتم به مجلس رفته بودم، جنوب استان کرمان استان می شد.

او درباره وضعیت فرودگاه جیرفت نیز اضافه کرد: اگر من نماینده بودم فرودگاه هفته ای دو پروزار فوکر داشت و پل هلیل سه سال زودتر به بهره برداری می رسید.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین