کد خبر: ۲۱۷۲۴
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۳۸۴ - ۱۴:۴۸

دستگیری شكارچي مردان پولدار تهرانی

آفتاب‌‌نیوز : در پي شكايت شخصي مبني بر اين‌كه با بيهوش كردن وي، اموالش توسط يك زن به سرقت رفته است، مأموران پايگاه سوم آگاهي با تشكيل پرونده، تحقيقات خود را در اين رابطه آغاز كردن

مأموران در تحقيقات اوليه متوجه شدند؛ يک زن 26 ساله پس از طرح دوستي با مردان پولدار و رفتن به منزل اين افراد، اقدام به بيهوش كردن آنها كرده و سپس اموالشان را سرقت كرده است.

مأموران براي رديابي و شناسايي متهم به سرقت، اقدام به انجام تحقيقات بيشتر از شاكي كردند و بدين ترتيب با اطلاعاتي دريافتي از وي، سرنخ‌هاي مهمي به دست آوردند.

با شناسايي محل سكونت متهم و اخذ دستور قضايي، اين متهم دستگير و براي انجام بازجويي در اختيار مأموران پايگاه سوم آگاهي تهران قرار گرفت.

مهتاب ،اهل نوشهر و ساكن تهران در اظهاراتش به مأموران، عنوان كرد: با هدف فرار از منزل تن به ازدواج با يك پيرمرد 70 ساله دادم.

اين متهم به سرقت اذعان كرد: براي اخذ درآمد بيشتر اقدام به شناسايي مردان جوان پولدار مي‌كردم و پس از آشنايي و ورود به منزل و محل كار آنها با خوراندن آبميوه حاوي داروي بيهوشي، اموال و پول‌هايشان را سرقت مي‌كردم.

اين زن كه تاكنون به 15 فقره سرقت اقرار كرده است، در اعترافات خود عنوان كرد: پس از دوستي با يک مرد جوان با وي به يكي از شهرهاي شمالي سفر كردم. در آنجا نيز پس از چند روز تفريح اقدام به بيهوش كردن وي و سپس فرار كردم، به طوري‌كه امكان دارد ديگر به هوش نيامده باشد.

براين اساس، تحقيقات مأموران براي شناسايي ديگر شاكيان و شناسايي قرباني احتمالي اين پرونده ادامه دارد.




بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین