کد خبر: ۲۱۷۲۵۹
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۴

انبار موادشیمیایی در شرق تهران آتش گرفت

صبح امروز یک سوله نگهداری از مواداولیه ساخت یونولیت در جنوب شرق پایتخت دچار آتش‌سوزی شد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سید جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در این باره گفت: به دنبال اعلام وقوع یک مورد حادثه حریق در یک انبار نگهداری از مواداولیه شیمیایی به آدرس خاوران - عباس‌آباد - علاقه‌مند، ستاد فرماندهی آتش‌نشانان دو ایستگاه 63 و 66 را در ساعت 7:39 صبح امروز به محل حادثه اعزام کرد.
 
وی افزود: آتش‌نشانان پس از حضور در محل مشاهده کردند که یک سوله نگهداری از مواداولیه فوم و یونولیت به مساحت تقریبی 600 مترمربع دچار حریق شده و شعله‌های آتش نیمی از این سوله را به طور کامل در برگرفته و در حال سرایت به قسمت‌های دیگر و اماکن مجاور است.
 
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به اقدامات آتش‌نشانان برای اطفای حریق به ایسنا گفت: عوامل آتش‌نشانی از چند جهت عملیات خود برای مهار و اطفای حریق را آغاز کرده و پس از مدتی ضمن جلوگیری از سرایت آن به دیگر اماکن، آن را به طور کامل اطفا کردند.
 
ملکی ساعت اتمام عملیات آتش‌نشانان در این حادثه را 9:10 صبح امروز اعلام کرد و افزود: خوشبختانه این حادثه مورد مصدوم یا فوتی نداشت، اما خسارت به جا مانده از آن بالا بود.
 
به گزارش ایسنا، وی درباره علت وقوع این حادثه نیز خاطرنشان کرد: کارشناسان سازمان آتش‌نشانی در حال بررسی علت وقوع این حادثه هستند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین