کد خبر: ۲۱۷۲۷۸
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۲

ایده‌هایی که زنده شدند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: «این تابستون ایده‌هاتو زنده کن!» این شعار کمپین «سرزندگی: بیش‌تر» بود، کمپینی اینترنتی که در آن، برند رکسونا از زنان دعوت کرد تا ایده‌های خود را جدی بگیرند و آن‌ها را با دیگران به رقابت بگذارند. در این کمپین تمامی زنان و دخترانی که ایده‌ای ملموس و مشخص داشتند، ایده‌‌ی خود و هدف و انگیزه‌ی عملی کردن آن را در وب‌سایت کمپین به‌نشانی www.domore.ir ارایه می‌کردند تا در صورت برگزیده شدن، از حمایت مالی رکسونا برخوردار شوند.

رکسونا یکی از برندهای شرکت یونیلیور است که با محصولات ضدعرق خود به مردم کمک می‌کند تا با خیال راحت و با اعتماد به نفس به کار و فعالیت مشغول باشند و دردسرهای بوی بد عرق مانع تلاش و سرزندگی بیش‌تر آنان نشود.

در کمپین «سرزندگی: بیش‌تر» ایده‌های گوناگون و جذابی مطرح شد که همه می‌توانستند با این ایده‌ها آشنا شوند و به آن‌ها رای دهند. از میان 20 ایده‌ای که بیش‌ترین امتیاز را گرفته بودند، 7 ایده از سوی هیات داوران انتخاب شدند تا از حمایت مالی رکسونا به مبلغ 70 میلیون ریال برخوردار شوند.

4 نفری که داوری ایده‌ها را بر عهده داشتند، خود زنان الگویی بودند که در زمینه‌ی کاری خود به جایگاه خوبی دست پیدا کرده‌اند. ویدیوی کوتاهی که از این چهار نفر در صفحه‌ی نخست وب‌ساست کمپین قرار داشت، به شرکت‌کنندگان انگیزه می‌داد تا ایده‌های خود را دست کم نگیرند و با انرژی و قدرت، آن‌ها را پی‌گیری کنند.

مراسم پایانی این کمپین روز چهارشنبه 27 شهریور 92 در هتل همای تهران برگزار شد که در آن برگزیدگان کمپین، داوران، مسوولان شرکت یونیلیور، خبرنگاران و عکاسان و تیم برگزاری کمپین (آژانس تبلیغاتی ماگنولیا) شرکت داشتند. در این مراسم خانم آزاده شریفی مدیر برند رکسونا در ایران، صالحی مدیر منابع انسانی یونیلیور و هم‌چنین مدیر خلاقیت شرکت ماگنولیا درباره‌ی جنبه‌های گوناگون کمپین «سرزندگی: بیش‌تر» و برند رکسونا صحبت کردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین