کد خبر: ۲۱۷۲۸۹
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۹

۱۷ستاره میلان به تهران می‌آیند

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از رئیس و مسئولان سازمان لیگ برتر برای هماهنگی بازی پیشکسوتان پرسپولیس و میلان تشکر کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از رئیس و مسئولان سازمان لیگ برتر برای هماهنگی بازی پیشکسوتان پرسپولیس و میلان تشکر کرد.

محمد رویانیان بعد از همزمانی بازی پیشکسوتان پرسپولیس و میلان ایتالیا با دیدار پرسپولیس و تراکتورسازی تبریز در چارچوب هفته اول دور برگشت لیگ برتر و همچنین برگزاری بازی استقلال و گسترش فولاد تبریز در تاریخ ۸ آذر گلایه‌هایی را از سازمان لیگ مطرح کرده بود. پس از این موضوع مهدی تاج تاکید کرد که این قضیه را پیگیری خواهد کرد تا مشکلی به وجود نیاید.

روز گذشته نشستی بین حسین قدوسی مدیرروابط عمومی باشگاه پرسپولیس با بهروان و آلبرت در سازمان لیگ برگزار شد که بهروان اعلام کرد اگر باشگاه استقلال با تغییر تاریخ بازی تیمش با گسترش فولاد به صورت رسمی موافقت کند، مشکلی از این بابت وجود ندارد.

پس از این رویانیان در تماس تلفنی با علی فتح‌الله‌زاده موافقت ضمنی مدیرعامل استقلال را برای به تاخیر افتادن بازی تیمش گرفت و قلعه‌نویی هم در تماس تلفنی به رویانیان اعلام کرد اگر بازی‌های این تیم فشرده نشود مشکلی بابت تاخیر در تاریخ دیدار تیم‌های استقلال و گسترش فولاد ندارد.

محمد رویانیان در همین خصوص گفت: از تلاش‌های تاج و مدیران سازمان لیگ تشکر می‌کنم که به این مسئله نگاه ملی داشتند. حضور تیم ستارگان میلان در تهران می‌تواند بسیار مثبت باشد و باعث شود ما از ستاره‌های فوتبالمان تجلیل کنیم. همچنین از فتح‌الله‌زاده هم تشکر می‌کنم که به این قضیه نگاه مثبت داشت و به ما قول همکاری داد.

وی ادامه داد: درست است که چند بار تاریخ این بازی تغییر پیدا کرد و ما میلانی‌ها را معطل نگه داشتیم اما در یکی دو هفته آینده قراردادی را با پیشکسوتان میلان امضا می‌کنیم تا این تیم به تهران بیاید. مسئولان پیشکسوتان میلان لیست ۳۰ بازیکن را به ما اعلام کردند که از میان آنها ۱۶ تا ۱۸ نفر به تهران می‌آیند.

طبق اعلام مسئولان باشگاه پرسپولیس قرار است بازی پیشکسوتان میلان و پرسپولیس ۷ آذر در ورزشگاه آزادی برگزار شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین