کد خبر: ۲۱۷۳۲۴
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۲ - ۲۱:۴۴

دختران نوجوان در دام راننده قلابی سرویس مدرسه

«سرویس مدرسه خراب شده و من آمده‌ام که شما را به مدرسه برسانم». این جمله‌ای بود که مرد شیطان‌صفت به دختربچه‌ها می‌گفت تا آنها را سوار خودروی خود کند. این مرد صبح‌ها با پرسه‌زدن در خیابان‌های پایتخت طعمه‌هایش را از بین دختربچه‌های مدرسه‌ای انتخاب و آنها را قربانی نقشه سیاه خود می‌کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: آخرین قربانی مرد شیطان‌صفت دختربچه‌ای 11 ساله بود که صبح هشتم آبان ماه به دام او افتاد. «کنار خیابان منتظر سرویس مدرسه ایستاده بودم که یک پژوی نقره‌ای مقابلم توقف کرد. راننده گفت که سرویس خراب شده و او به جای راننده قبلی آمده تا مرا به مدرسه ببرد. من هم حرف‌هایش را باور کردم و سوار ماشین شدم.»

دختربچه مدرسه‌ای در حالی این جملات را به افسر پرونده‌اش می‌گفت که هنوز از اتفاقی که برایش رخ داده بود، وحشت داشت. او ادامه داد: ماشین به راه افتاد اما راننده مسیر را اشتباهی رفت. بعد هم درهای ماشین را قفل کرد و با چاقو تهدیدم کرد که اگر سر و صدا کنم، مرا می‌کشد. من ترسیده بودم و گریه می‌کردم اما آن مرد به گریه‌هایم توجهی نمی‌کرد. وقتی به محلی خلوت رسیدیم، او چاقویش را زیر گلویم گذاشت و مرا مورد آزار و اذیت قرار داد. بعد هم گوشواره‌هایم را دزدید و مرا در خیابان رها کرد و متواری شد. با شکایت خانواده دختربچه، تحقیقات کارآگاهان اداره 16 پلیس آگاهی تهران برای دستگیری متهم شروع شد.

تعقیب و گریز خیابانی

کارآگاهان در نخستین اقدام به چهره‌نگاری از این مرد پرداختند. از سوی دیگر، با توجه به اینکه احتمال داشت متهم باز هم برای شکار طعمه‌هایش به همان حوالی برود، ماموران به گشتزنی نامحسوس در این منطقه پرداختند تا اینکه ساعت 7 صبح شنبه، 11آبان، به راننده یک پژوی نقره‌ای مشکوک شدند. چهره این مرد شباهت زیادی به تصویر چهره‌نگاری شده مرد شیطان‌صفت داشت و ماموران به وی دستور ایست دادند اما او پایش را روی گاز گذاشت و فرار کرد. ماموران به تعقیب متهم پرداختند و سرانجام توانستند این مرد را دستگیر کنند. در بازرسی خودروی او یک گوشواره دخترانه پیدا شد که متعلق به دختربچه 11 ساله بود. متهم به اداره آگاهی انتقال یافت اما در بازجویی‌ها مدعی شد که بی‌گناه است.

شاکیان جدید

در حالی که متهم اظهار بی‌گناهی می‌کرد، بازجویی از او ادامه یافت تا اینکه وی لب به اعتراف گشود و به آزار و اذیت دختر نوجوان اعتراف کرد. این مرد که متاهل است و به تازگی پدر شده، گفت که کارمند یک شرکت خدماتی است و حدود یک سال قبل، وقتی از خیابان عبور می‌کرده، با دیدن دختری که کنار خیابان منتظر سرویس مدرسه بوده، این نقشه به ذهنش رسیده و آن را اجرا کرده است. مرد شیطان‌صفت ادامه داد: پس از نخستین نقشه، وسوسه شدم که این کار را ادامه دهم و بعد از آن نیز چند دختربچه دیگر را با همین شگرد سوار ماشینم کردم و با انتقال آنها به مکان‌های خلوت و با تهدید چاقو مورد آزار و اذیت قرار دادم. پس از آن نیز طلاهایشان را سرقت کردم و با رها کردن طعمه‌هایم در خیابان، متواری شدم.

سرهنگ محمدیان با اشاره به اینکه طعمه‌های این مرد دختران 11 تا 16 ساله بوده‌اند، گفت: بعد از اعترافات متهم، تعداد دیگری از شاکیان نیز شناسایی و با مراجعه به اداره آگاهی، متهم را شناسایی کردند. وی ادامه داد: بررسی‌ها نشان می‌دهد که متهم برای اجرای نقشه‌های خود از خودروهای سواری پژو 405، پژو پرشیا و پراید استفاده می‌کرده و این احتمال وجود دارد که وی افراد دیگری را هم با این شگرد مورد آزار و اذیت قرار داده باشد. سرهنگ محمدیان از شاکیان احتمالی خواست با اطمینان از اینکه نام و هویت آنها نزد پلیس و دستگاه قضایی محفوظ خواهد ماند، به اداره شانزدهم آگاهی مراجعه و از متهم شکایت کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین