کد خبر: ۲۱۷۵۷۶
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۷

رمز موفقیت یک انجمن ترک سیگار/عکس

یک انجمن فنلاندی در برابر سرطان به تازگی وب سایتی به نام "کمپین ضد سیگار" راه اندازی کرده و بسیار موفق در ترک سیگار بوده است.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: یک انجمن فنلاندی به تازگی وب‌سایتی به نام کمپین ضد سیگار راه‌اندازی کرده که در ترک سیگار بسیار موثر بوده و در این وب سایت اثرات سیگار کشیدن، بر روی بدن نشان داده شده است.

این گزارش حاکی است این انجم تصویری از تاثیر سیگار بر روی پوست و صورت از هر مصرف‌کننده‌ سیگار به نمایش می‌گذارد که مراجعه‌کنندگان از دیدن تصاویر خود متاثر می‌شوند.



در این سایت لیستی از مصرف و اثرات سیگار مانند بوی بد دهان، پیری پوست، آکنه، خطر ابتلا به سرطان ریه و گلو، مشکلات تنفسی، وزن، ناخن و دندان های زرد رنگ، زخم، ناباروری، استرس و افسردگی و ... نشان داده شده است.

این سازمان فنلاندی اثرات بیولوژیکی از توتون و تنباکو بر روی بدن انسان، را نشان داده و می گوید: "یک سیگاری در واقع یک آدم زنده نیست، چون اثرات سیگار ظاهر و درون انسان را نابود می‌کند و موجب زود پیر شدن و مرگ تدریجی می‌شود".

در سایت "توباکو" این اثرات کاملا نشان داده شده است در حالی که بدن یک انسان غیرسیگاری را نیز مشاهده خواهید کرد و عواقب کشیدن سیگار را نیز بر روی فیزیک می‌بینید.



به گزارش فارس، با سیگار کشیدن به مرگ نزدیک‌تر می‌شوید. همانطور که در فرانسه بیش از ۷۳۰۰۰ نفر در اثر سیگار جان خود را از دست می‌دهند. بسیاری از حوادث قلبی و عروقی، سکته مغزی و قلبی و مشکلات بهداشتی و اختلال در نعوظ، بوی بد دهان و اختلالات خلقی و هزاران اثرات منفی در اثر کشیدن سیگار بوجود می‌آید.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین