کد خبر: ۲۱۷۶۵۷
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۳۹۲ - ۰۹:۱۵

جدیدترین تصاویر از «رد کارپت» عطاران

تدوین فیلم سینمایی «رد کارپت»، دومین فیلم بلند سینمایی رضا عطاران به پایان رسید.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: تدوین این فیلم توسط محمد توکلی به اتمام رسیده و به زودی صداگذاری آن آغاز خواهد شد و صداگذار هم معرفی می شود.

براساس این گزارش، این دومین همکاری توکلی با رضا عطاران بعداز فیلم «خوابم می‌آد» است. این فیلم به تهیه‌کنندگی احمد احمدی که 70 درصد فیلمبرداری آن در فرانسه و در حاشیه جشنواره کن انجام شده است.

در «ردکارپت» رضا عطاران همچون فیلم اول خود به عنوان نقش اصلی در این فیلم بازی می‌کند اما نکته جالب این فیلم حضور عطاران در جشنواره کن 2013 است که محوریت اصلی فیلم است. وی بخش‌هایی از این فیلم را در همین جشنواره و در کشور فرانسه ضبط کرد.

در کنار عطاران در این فیلم بازیگران فرانسوی و ایرانی به ایفای نقش می‌پردازند که از میان آنها می‌توان به رضا عطاران، سوسن پرور، مارک انصاری، سارا لورنت، امیر نوری، کریستین بی‌فورت، جمال هاشمی، ماجین موسوی، عبدالله صالحی، راد پورجبار، اندی کروک، عبدلیا صالح، امیر فلاحت‌نژاد، ملیحه خسروانی... و علی سرتیپی اشاره کرد.

سایر عوامل این فیلم عبارتند از: نویسنده و کارگردان: رضا عطاران، مدیر فیلمبرداری: احمد احمدی، مدیران تولید:مارک انصاری،سعید دلیری، تدوین: محمد توکلی، طراح صحنه و لباس: کیوان مقدم، مدیر تهیه: کارلا لارسون،حمید قلیچ خانی، صدا برداران همزمان: سعید احمدی،محسن پرهیز کاری، جهان آذری، موسیقی متن: حمید رضا صدری، دستیار تهیه: محمدرضا عرب،دستیار فیلمبردار بخش ایران: احسان رفیعی جم،وحید آجرلو، اجرای صحنه: ماریلو مینگ لانا،نور شمس ، پیام عزیزخانی،تدارکات: مجتبی بویاچی، پذیرایی و خدمات: شاین و رزیتا شالوین، حمل و نقل:دامین چدویل،الکس آلفردو،حسین نیکویی، سینه موبیل:یوسف نوری(ایران)، با سپاس از: بخش بین الملل بنیاد سینمایی فارابی موسسه ایران اسکرین،تئا تر شهر،صرافی ایران،مدیریت هتل مجستیک کن فرانسه،بخش فرهنگی سفارت فرانسه در ایران،تیم فوتبال هنرمندان،هواپیمایی تور کیش ایر لاین، تهیه کننده: احمد احمدی.

به گزارش فارس، سال گذشته فیلم سینمایی «خوابم می‌آد» پس از نمایش در جشنواره فجر توانست به فروش خوبی در گیشه دست پیدا کند و احتمالا نخستین نمایش «رد کارپت» رضا عطاران نیز در جشنواره فجر خواهد بود.







بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین