کد خبر: ۲۱۷۹۶۰
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۹

مذاکره با آمریکا برای نظام اسلامی یک فرصت است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: هرچند دولتمردان آمریکایی قابل اعتماد نیستند اما مذاکره یک فرصت است که یا به نتیجه دست می یابیم و یا تجربه ای برای کشور است.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه های نماز جمعه این هفته بوشهر افزود: تیم مذاکره کننده جمهوری اسلامی باید با صلابت وارد صحنه سیاسی و مذاکره شود و سرافرازانه نیز از این صحنه بیرون آید.

وی خاطرنشان کرد: مذاکره دولتمردان با آمریکا در راستای دفاع از منافع نظام با اقتدار انجام شود.

امام جمعه بوشهر اضافه کرد: تاکنون در تاریخ سیاسی جهان هیچ کشوری در مذاکره با امریکا سود نبرده است برهمین اساس باید با هوشمندی امور را پیش برد.

وی ادامه داد: امریکا ستیزی جزو جوهره وجودی دین و انقلاب است و نمی توان دین اسلام باشد اما مبارزه با طاغوت و ظلم و ستم وجود نداشته باشد.

صفایی بوشهری گفت: دشمنی های استکبار علیه دین ، مکتب اهل بیت و تهاجم های فرهنگی ، سیاسی و اقتصادی علیه نظام اسلامی نیز بخاطر استقلال و اسلامیت نظام است.

وی با بیان اینکه به فرموده رهبر معظم انقلاب موضوع انرژی هسته ای بهانه ای بیش برای جهان سلطه نیست افزود: اگر انسان در مقابل دشمنان سر تعظیم فرود آورد مساوی با از دست دادن ایمان او خواهد بود.

امام جمعه بوشهر گفت: مبارزه با استکبار جهانی و دشمنی با آنهاد یک اصل مسلم است که همواره در دین اسلام مستمر و جاری است .

صفایی بوشهری با اشاره به اینکه جوهره وجودی آمریکا چپاول و تسلط است افزود: باید با تلاش ، همت و اراده ملی بر اقتدار و توانمندی های داخلی بیفزاییم و بر توانمندی های بیرونی نیز مسلط شویم.

وی ادامه داد: حمایت آمریکا از رژیم صهیونیستی بخاطر این است که مدیریت اقتصادی آن کشور به دست اشغالگران قدس انجام می شود.

به گزارش ایرنا، امام جمعه بوشهر در بخش دیگری از سخنانش حادثه کربلا را یک مسئله آسمانی دانست و گفت: صراط مستقیم زندگی انسانی ، امام حسین (ع) است وآن حضرت الگوی تمام نمای اسلام است .
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین