کد خبر: ۲۱۸۰۱۳
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۲ - ۱۹:۰۶

حمله کارکنان پرواز کیش ایر به یک مسافر جانباز

پرواز شب گذشته کیش‌ایر در مسیر تهران-مشهد با ۵ ساعت تأخیر، امروز انجام شد؛ وقتی مسافران این پرواز در اعتراض به بی‌توجهی مسئولان دفتر کیش‌ایر به آنها متذکر شدند، کارمند کیش‌ایر با عصبانیت به یکی از مسافران جانباز این پرواز حمله‌ور شد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: پرواز شماره 7067 شرکت هواپیمایی کیش‌ایر که قرار بود شب گذشته ساعت 19:45 مسافران را از تهران به سمت مشهد جابه‌جا کند، با بیش از پنج ساعت تأخیر انجام شد در حالی که حاشیه‌های زیادی برای مسافران این پرواز داشت.

یکی از مسافران این پرواز در این‌باره به فارس گفت: مسئولان کیش‌ایر ‌قبل از این پرواز با ما تماس گرفتند که پرواز مذکور تأخیر اولیه دارد و حدود ساعت 22 شب (دیشب) انجام می‌شود.

این مسافر که جانباز 60 درصد قطع عضو است، ادامه داد: ما که از ساعت 18 در ترمینال منتظر مانده بودیم،  حدود ساعت 20 تا 21 خود را برای سوار شدن به هواپیما آماده کردیم اما این بار اعلام کردند که این پرواز ساعت 40 دقیقه بامداد امروز برقرار خواهد شد.

وی افزود: پس از شنیدن این اطلاعیه، تصمیم گرفتیم به نمازخانه برویم، حدود ساعت 23 بود که اعلام کردند ‌مسافران این پرواز به درب خروجی مراجعه کرده و از آنجا بن پذیرایی دریافت کنند.
وی با بیان اینکه ‌برخی از مسافران با هزینه شخصی شام تهیه کردند، ادامه داد: دوستانی که این بن پذیرایی را دریافت کرده بودند، می‌گفتند تنها یک آبمیوه و کیک درون آن بوده است ‌در حالی که طبق قانون چون وقت شام بود ،وظیفه شرکت هواپیمایی است که شامی گرم به مسافران ارائه دهد.
این جانباز اضافه کرد: اینجانب به دلیل مشکلات معده، با هزینه شخصی شام تهیه کردم، زیرا باید با قرص‌های خود شام می‌خوردم، اما مسافران هم هیچ‌یک از این بسته‌بندی پذیرایی استفاده نکردند.

این مسافر هواپیمای تهران ـ مشهد تصریح کرد: پس از آنکه شنیدیم پرواز 40 دقیقه بامداد امروز انجام می‌شود، با تعدادی از مسافران برای استراحت به سمت مسجد ترمینال رفتیم اما آنجا هم به ما اعلام کردند که درب مسجد ترمینال بسته می‌شود و مسافران اجازه ورود ندارند، در حالی که بسیاری از مسافران این پرواز، افراد سالخورده بودند که قادر نبودند به راحتی سر پا بایستند.

این مسافر با انتقاد از کم‌کاری‌های شرکت هواپیمایی کیش‌ایر اضافه کرد: این شرکت هواپیمایی ‌ در کنار آنکه هیچ پذیرایی از مسافران نداشت، محل مناسبی هم برای این پنج ساعت معطلی آنها در نظر نگرفته بود و متأسفانه مسافران هرکدام روی صندلی‌ها یا روی زمین نشسته و منتظر بودند، در حالی که این نحوه پذیرایی در شأن مردم ما نیست.

وی اظهار داشت: پس از آنکه اجازه ندادند مسافران در مسجد ترمینال استراحت کنند، عده‌ای از مسافران به مسئولان کیش‌ایر اعتراض کردند؛ اینجانب هم وقتی متوجه شدم مسئولان این ایرلاین با بی‌احترامی و بی‌اعتنایی به مسافران، حتی پاسخگوی آنها هم نیستند، پیش یکی از آنها رفتم و از آنها خواستم که حداقل اگر چنین بی‌نظمی‌ای رخ داده است، احترام مسافران را نگه دارند.

این جانباز 60 درصد افزود: در طول مدت زمانی که من با وضعیت نامناسب جسمی خودم سر پا ایستاده و با یکی از مدیران مستقر در دفتر کیش‌ایر صحبت می‌کردم، وی حتی حاضر نشد از صندلی خود بلند شود و با احترام با مسافران برخورد کند.

این مسافر گفت: حتی ما خواستیم که مدیر ترمینال را ببینم که درب اتاق وی نیز بسته بود و مسئولان کیش‌ایر هم هیچ پاسخی برای این کم‌کاری‌ها نداشتند و مدام می‌گفتند به ما ربطی ندارد..
وی یادآور شد: این برخورد نامناسب مسئولان کیش‌ایر موجب دلخوری و ناراحتی مسافران شد و وقتی اینجانب به آنها اعتراض کردم که چرا با خوشرویی با مردم صحبت نمی‌کنید؟ یکی از آنها به سمت من حمله‌ور شد و به من حمله کرد و با بی‌احترامی، برخورد نامناسبی با من داشت.

این مسافر افزود: پس از حمله‌ور شدن این کارمند کیش‌ایر، نیروی انتظامی هم وارد شد و خواست تا این مشکل را پایان دهد، اما هیچ‌یک از مسئولان کیش‌ایر ‌پاسخگو نبودند، در طول این چند ساعتی که این بحث و جدل‌ها ادامه داشت، مدیر ترمینال حتی یک دقیقه هم حضور نداشت.

وی اضافه کرد: ما از مسئولان کیش‌ایر خواستیم حداقل بلیت پرواز ما را کنسل کنند تا ما با پرواز دیگری به مشهد برویم، اما آنها باز با بی‌احترامی، هیچ توضیحاتی به ما ندادند.

 به گزارش امید به نقل از روزنو،  وی اضافه کرد: به هر حال از سازمان هواپیمایی کشوری می‌خواهیم بر عملکرد شرکت‌های هواپیمایی نظارت بیشتری داشته باشند، ضمن آنکه شرکت‌های هواپیمایی نیز کارمندان خود را توجیه کنند که در چنین شرایط خاص، حداقل اگر وقت مسافر تلف شده است، با خوشرویی با آنها برخورد کرده و پاسخ منطقی به آنها بدهند.

وی تأکید کرد: سازمان هواپیمایی کشوری باید نظارت داشته باشد تا ایرلاین‌ها هواپیمای جایگزین (back up) داشته باشند تا در چنین شرایطی بتوانند به سرعت جایگزین کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین