کد خبر: ۲۱۸۰۸۲
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۶

جلالی: درون مجلس شکاف سیاسی وجود دارد

مجلس به مذاکر کنندگان هسته‌ای کشور اعتماد دارد و نقد‌های صورت گرفته منصفانه و در عین حال برای تقویت دیپلماسی کشور انجام می‌گیرد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: رئیس مرکز پژوهشهای مجلس نهم، با اذعان به اینکه در دورن مجلس شکاف سیاسی بعد از به قدرت رسیدن دولت روحانی به وجود آمده است، بار دیگر بر عدم دوگانگی در تعامل مجلس با دولت تأکید کرد.

کاظم جلالی در گفت‌و‌گو با ایلنا، با اشاره به آرایش سیاسی مجلس پس از انتخابات گفت: اینکه گفته می‌شود فراکسیون جدیدی برای حمایت از دولت ایجاد شده است، غیر منطقی و به دور از حقیقت بوده است، اما واقعیت موجود از شکاف سیاسی در دورن مجلس حکایت دارد.

نماینده مردم شاهرود در مجلس نهم، ضمن تکذیب ایجاد فراکسیونی جدید در مجلس و انشقاق در فراکسیون رهروان ولایت، بار دیگر تنها به این موضوع بسنده کرد که شکاف سیاسی وجود دارد.

جلالی، با بیان اینکه موضع مجلس در مورد مذاکرات هسته‌ای ایران و گروه ۵+۱، هیچگاه از زمان به قدرت رسیدن دولت روحانی دو پهلو نبوده است، اظهار داشت: مجلس به مذاکر کنندگان هسته‌ای کشور اعتماد دارد و نقد‌های صورت گرفته منصفانه و در عین حال برای تقویت دیپلماسی کشور انجام می‌گیرد.

رئیس مرکز پژوهشهای مجلس با اشاره به نقد‌های صورت گرفته تصریح کرد: ما باید بپذیریم که نمی‌شود در کشور یک جامعه تک صدایی داشت اما انتقادات باید در چارچوب اعتدال و واقع بینی صورت بگیرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین