کد خبر: ۲۱۸۰۸۳
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۴

بهترین ADSL را از کدام شرکتها بگیریم؟

رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از ارزیابی ماهانه اپراتورهای دارنده پروانه خدمات اینترنت پرسرعت (ADSL) و معرفی ارایه‌دهنده برتر خدمات در این حوزه خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: علی‌اصغر عمیدیان با اعلام این خبر گفت: این ارزیابی براساس میزان کیفیت خدمات ارائه شده، میزان پایبندی و تعهد اپراتورها به قوانین و مقررات و مصوبات کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، مفاد پروانه مربوطه، شکایت ثبت شده از سوی مشترکین، نحوه پاسخگویی و رسیدگی به شکایات از سوی اپراتور، نحوه تعامل با رگولاتوری، فراهم‌آوردن یا تکمیل سامانه‌های پشتیبانی، نظارتی و سنجش کیفیت از سوی اپراتور و ایجاد دسترسی لازم به این سامانه‌ها برای رگولاتوری در پایان شهریورماه انجام شده است.

وی درباره نتایج ارزیابی عنوان کرد: از بین 12 شرکت دارنده پروانه در حوزه ارائه خدمات اینترنت پرسرعت (ADSL) شرکت‌های آریا رسانه تدبیر، پیشگامان توسعه ارتباطات، پارسان لین ارتباطات و انتقال داده آسیاتک، به ترتیب رتبه‌های اول تا چهارم را کسب کردند.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره رتبه شرکت مخابرات ایران گفت: این شرکت در ارزیابی شرکتهای ارایه‌دهنده خدمات اینترنت پرسرعت (ADSL)، رتبه دهم را کسب کرده است.

عمیدیان با اشاره به اینکه از این پس ارزیابی اپراتورهای ارایه‌دهنده خدمات اینترنت پرسرعت به صورت ماهانه انجام و اعلام می‌شود، اظهار کرد: میزان رضایت مشتریان از اپراتورها، از عوامل تاثیرگذار در تعیین نتیجه ارزیابی است، برهمین اساس امیدوارم مشترکین با ثبت نظر و پیشنهادهای خود در سایت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و پاسخگویی دقیق به سوالات ارزیابان رگولاتوری درباره خدمات اینترنت پرسرعت، در این ارزیابی مشارکت فعال داشته باشند.

وی افزود: ارزیابی مهرماه اپراتورهای ارایه‌دهنده خدمات اینترنت پرسرعت انجام شده و پس از جمع‌بندی به زودی اعلام می‌شود.

به گزارش ایسنا این گزارش در حالی منتشر می شود که در آن اصلا مشخص نیست شرکتهایی که نامی از آنها برده نشده در چه وضعیتی قرار دارند. از سوی دیگر پیش از این سایت متما به طور ماهانه به معرفی شرکتهای برتر می‌پرداخت و در گزارش خود در تمامی سرعتها برترین‌ها را معرفی می کرد که نتایج این بررسی‌ها گویای آن بود که الزاما یک شرکت در ارائه تمام سرعتها بالاترین کیفیت را ندارد.

حال امید می‌رود حداقل حالا که سازمان تنظیم مقررات ارتباطات تصمیم به اعلام نتایج بررسیهای خود برروی شرکت‌ها گرفته نتایج را به شکل جامعی منتشر کند تا حداقل برای کاربران مشخص شود در شرایطی که هیچ حقی در برابر قطعی‌ها و اختلالات اینترنت ندارند و هیچگونه خسارتی به آنها پرداخت نمی شود حداقل از کدام شرکتها سرویس بگیرند که مشکل کمتری داشته باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۷
اسکندر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۸
0
0
الان من 1 مگ آسیا تک دارم ماهی 2 گیگ با قرارداد 3 ماهه یعنی کلا 6 گیگ.هنوز به 1 ماه نرسیده 6 گیگم تموم شد و مجبور شدم 5000 تومان بدم تا 1 گیگ دیگه بخرم.آخه انصافه.افغانستان سرعتش 10 برابرو قیمتشون 30% قیمتهای ما هستش یعنی شارژ خوری در حد وحشتناکه.جالبه توجیهشون اینه که چون سرعتتون بالاست برا همین حجم تون زودتر تموم میشه.جالبه مقدارمصرفم مثل سابقه!!! خدایا HELP از دست آسیا تک
روضاتی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
0
0
سلام دوستان.اگه یه خورده توجه کنین و نگاه تیزبینانه ای به اطرافمون بندازیم متوجه نگاه انحصارگرایانه و رفتار ارباب گرایانه شرکت شاتل میشویم که هر وقت انتقاد یا شکایتی هم ازشون داشته باشیم با قلدری تمام جواب میده چون خیلی تابلوه که از یه جایی د اره ساپورت میشه و دست ماها هم به هیچ جا بند نیست.
فریدون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
0
0
همشون سر وته یه کرباسن منتها تو حجم خوری یه خورده پایین وبالا دارن.بنده خدا حالا فکر کردی های وب که اینقدر تبلیغ میکنه خوبه.زهی خیال باطل.من خودم دارم باور کن بیچاره شدم از بس شارژ خریدم هر چی حقوق میگیریم دارم شارژ میخرم.خیلی خنده داره والا چون اصلا اینقدر استفاده نمیکنم من.اینا همشون دستشون تو یه کاسه اس های وب و شاتل و ... همه اشون یکی ان
داوری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۵
0
0
سلام .دولت اعلام کرده که همه شرکتهای اینترنتی باید از اول مرداد ماه قیمت های خودشون را پایین بیارن.منم به امید اینترنت ارزان قیمت تا اول مرداد صبر کردم بعد از جستجوی فراوان که کردم فقط در عمل مخابرات اصفهان بود که هزینه هاش را کاهش داده بود و گیگ دایمش را به زیر 3000 تومن رسونده بود، فکر کنم ما تهرانیای مدعی پایتخت، باید حالا حالاها صبر کنیم تا کاهش قیمت به ما هم برسه.جالبه بعضی از شرکتها مثل شاتل طرح 10 گیگ 10 تومن گذاشته که فقط مشترک جذب کنه ولی اصلا حرفی از گیگ مازادش نمیزنه.کافیه یه تماس بگیرین باهاشون و بپرسین بعدار اتمام 10 گیگ اولیه هر گیگ مازاد را چقدر بهمون میدین.اونوقته که با گیگ4000 تومانی شاتل مواجه میشین و میبینین چه ...سرتون رفته و هیچ مرجع و...بهتون جواب نمیده
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۵
0
0
کلا کیفیت ارایه سرویس تو هر منطقه و شهر با هم فرق داره با هم.مثلا تو اصفهان و تهران به دلیل زیر ساخت قوی که دارن.مخابرات بهترین سرویس دهی را داره و بهتر ساپورت میشه به نسبت بقیه شرکتها .البته بعضی جاها هنوز مشکل دارن ولی در کل راضی کننده ان تو این 2 تا شهر.
امیرکبیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۲
0
0
فعلا تو شهر ما کاشان شرکت ش. (نمایندگی اصفهان) کاسبی خیلی خوبی راه انداخته و کارا و بارش هم سکه سکه شده. تو این اوضاع و بازار و اقتصاد خراب مملکت که بیکاری و رکود بیداد میکنه یه شرکتی مثل شاتل (نمانیدگی اصفهان) پیدا میشه که با یه ترفند مرموز سر همشهریان منا شیره میماله و از ما کاشونی های صاف و صادق و رو راست پول زور و یامفت میگیره با بدترین کیفیت سرویس دهی و بالاترین قیمت در بین شرکتهای adsl .واقعا دور و زمونه بدی شده اقا دست از سر ماها بردارین و به کلاهبرداریتون تو تهران و اصفهان و... ادامه بدین.لااقل بزارین صداقت و پاکی و...که تو شهرهایی مثل ما هست بمونه و با اعتماد به شماها از بین نره.
ساسان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۲
0
0
بنده مشترک ص . نت تو اصفهانم الان چند وقته که سرویس دهی شون افتضاح شده و هر چقدرم بهشون زنگ میزنیم فقط وعده میدن!!!!برای اعتراض حضوری رفتم شرکت صبانت ،که دیدم انگار من خواب بودم .چون اکثر مشترکاش به مشکل برخوردن و اومده بودن برای انصراف و اعتراض به خرابی های زیادی که تو مشترکین اصفهانش بوجود اومده.چند تا سوال از مسیولشون کردیم که هیچ جوابی ندادن.1-چرا شرکت صبا نت که الان چند وقته مشکل پیداد کرده ما مشترکینش را در جریان قرار نداده و پنهان کاری کرده 2-چطوریه که وقتی مدت قرارداد یا شارژمون تموم میشه مثل شهاب سنگ میریزین رو سرمون و سرویسمون را قطع میکنین ولی الان که نزدیک یه ماهه نمیتونین سرویس دهی بکنین هیچگونه خسارتی یا (اضافه کردن مدت خرابی به قرارداد)یا اقدام دیگه ای انجام نمیدین.3-آیا فکر نمیکنین با این کاراتون دیگه وقتش شده که دفتر اصفهان بسته بشه چون دیگه حنای شما برا ما رنگی ندار
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین