کد خبر: ۲۱۸۱۰۳
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۰
معاون اول رییس جمهوری:

تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای با تهران در ارتباط است

معاون اول رییس جمهوری درباره روند برگزاری نشست جمهوری اسلامی ایران با کشورهای عضو گروه 1+5 در ژنو سوئیس گفت: قطعا تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان با تهران در ارتباط هستند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش ایرنا، دکتر «اسحاق جهانگیری» این مطلب را در حاشیه بزرگداشت آیین ترحیم «حبیب الله عسگراولادی» در مسجد ارگ تهران و در جمع خبرنگاران بیان کرد. 

مذاکرات هسته ای کشورمان با کشورهای عضو 1+5 از روز پنجشنبه (16 آبان ماه) در ژنو و در سطح معاونین وزیر امور خارجه آغاز شد.

وزرای امور خارجه آمریکا، آلمان، فرانسه و انگلیس دیروز (جمعه) برای ادامه برگزاری این نشست به ژنو سفر کردند و وزرای امور خارجه چین و روسیه نیز قرار است امروز وارد ژنو سوئیس شوند.

جهانگیری در ادامه درباره شخصیت مرحوم عسگراولادی گفت: وی انسان وارسته ای بود که در سال های انقلاب و پس از آن نقش قابل توجهی در کشور داشت. 

معاون اول رییس جمهوری خاطرنشان کرد: عسگراولادی بعد از انقلاب در مسوولیت های مختلف خدمات شایسته ای را به نظام عرضه کرد و جایش در حال حاضر خالی است. 

جهانگیری به عملکرد سیاسی عسگراولادی اشاره کرد و گفت: آن مرحوم همیشه در بحث های سیاسی یکی از ستون های جریان های سیاسی کشورمان بود و رقیب را به رسمیت می شناخت و به دنبال آن بود که فضای سیاسی کشور در یک فضای آرام و گفت و گویی پیش برود. 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین