کد خبر: ۲۱۸۵۶۰
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۰

محدودیت‌های ترافیکی تعطیلات آخر هفته

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور محدودیت‌های ترافیکی تعطیلات آخر هفته در جاده‌های کشور را تشریح کرد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سرهنگ رضا سلبی با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های کشور گفت: تردد موتور سیکلت از ساعت 12:00 ظهر امروز تا ساعت ‌03:00 بامداد روز شنبه 25 آبان ماه از محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.

وی افزود: تردد انواع تریلر و کامیون از محور کرج - چالوس کماکان ممنوع است، ضمن اینکه تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13:00 روز جمعه تا ساعت 03:00 بامداد روز شنبه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16:00 روز جمعه تا ساعت 0:300 بامداد روز شنبه از 15 کیلومتر بالای مرزن آباد (دزبن) به سمت کرج به صورت یک‌طرفه خواهد بود.

سرهنگ سلبی تصریح کرد: تردد کلیه تریلرها از محور هراز کماکان ممنوع است و تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین موادسوختی و فاسد شدنی  از ساعت 06:00 تا 24:00 روزهای سه‌شنبه، چهارشنبه و پنج شنبه و همچنین از ساعت 06:00 روز جمعه تا 03:00 بامداد روز شنبه از محور هراز ممنوع است.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور خاطرنشان کرد: تردد کلیه تریلرها به استثنای حاملین موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت 06:00 تا 24:00 روزهای سه‌شنبه، چهارشنبه و پنج شنبه و همچنین از ساعت 06:00 روز جمعه تا 03:00 بامداد روز شنبه از محور تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

وی افزود: همچنین تردد کلیه تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 16:00 تا 20:00 روزهای سه‌شنبه و جمعه از محور زاهدان - زابل و بالعکس ممنوع است.

سلبی با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی در محور قدیم قزوین - رشت گفت: تردد کلیه تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 14:00 تا ساعت 20:00 روز سه‌شنبه و همچنین از ساعت 08:00 تا 24:00 روزهای چهارشنبه و جمعه از محور قدیم قزوین - رشت و بالعکس ممنوع است.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور در ادامه تأکید کرد: تردد کلیه وسایل نقلیه باربری (تریلی - کامیون - کامیونت ) به استثنای حاملین موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت 14:00 تا 24:00 روز جمعه از محورهای قدیم قم - تهران، قم - سلفچگان، کاشان - قم و بالعکس ممنوع است و رانندگان اینگونه وسایل نقلیه می‌توانند از محور سلفچگان - ساوه تردد کنند.

وی افزود: کلیه وسایل نقلیه باربری که از استان‌های مرکزی و اصفهان به سمت تهران در حرکت هستند باید از محور سلفچگان - ساوه - تهران و بالعکس به عنوان مسیر جایگزین استفاده کنند.

به گزارش فارس، سلبی در پایان خاطرنشان کرد: تردد کلیه وسایل نقلیه باربری (تریلی - کامیون - کامیونت ) به استثنای حاملین موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت 14:00 تا 24:00 روز جمعه که از استان‌های جنوبی کشور ( هرمزگان، سیستان و بلوچستان، کرمان و یزد ) به طرف قم در حرکت هستند باید از مسیر سه راهی نطنز - مورچه خورت - دلیجان - سلفچگان - ساوه - تهران و بالعکس به عنوان مسیر جایگزین استفاده کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین