کد خبر: ۲۱۸۷۰۳
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۲ - ۱۹:۵۳

چهار نفر در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی دستگیر شدند

فرمانده انتظامی رضوانشهر از دستگیری چهار نفر توزیع کننده و معتاد پرخطر در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: سرهنگ مجید حسینی عصر چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: در راستای تداوم امنیت پایدار و نیز افزایش احساس امنیت عمومی در سطح شهرستان، مأموران انتظامی با هماهنگی مرجع قضایی نسبت به شناسایی مناطق آلوده و جرم خیز اقدام کرده و طرح ارتقاء امنیت اجتماعی طی روز گذشته با تمام توان و بکارگیری تمامی نیروها به اجراء گذاشتند.

وی افزود: اکیپ های عملیاتی پلیس این شهرستان در اجرای این طرح ، چهار نفر توزیع کننده و معتاد پرخطر را دستگیر کردند .

سرهنگ حسینی با بیان اینکه در اجرای این طرح 480 گرم تریاک، 20 سانت ماده مخدر شیشه، 9 عدد پایپ و دو دستگاه ترازوی توزین مواد مخدر کشف و ضبط شد، اظهار داشت: متهمان جهت سیر مراحل قانونی با تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی و سپس روانه زندان شدند .

فرمانده انتظامی شهرستان رضوانشهر در پایان ضمن قدردانی از همکاری مردم با پلیس در شناسایی و کشف جرایم از شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه ناهنجاری و تهیه و توزیع مواد مخدر، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن 110 پلیس اطلاع دهند تا نسبت به پاکسازی نقاط آلوده و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام لازم معمول شود.

شهرستان رضوانشهر در غرب استان گیلان واقع است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین