کد خبر: ۲۱۸۷۶۴
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۲ - ۲۰:۲۶

رونمایی از لباس جدید ماتادورها در جام جهانی 2014+عکس

کاپیتان تیم ملی اسپانیا در مراسم رونمایی از پیراهن جدید این تیم که در جام جهانی 2014 برزیل مورد استفاده قرار خواهد گرفت، از انگیزه بالای مدافع عنوان قهرمانی برای فتح جام در قاره آمریکای لاتین گفت.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: از پیراهن های جدید تیم ملی اسپانیا که قرار است در جام جهانی 2014 برزیل مورد استفاده قرار گیرد رونمایی شد.

ایکر کاسیاس کاپیتان تیم ملی اسپانیا پس از رونمایی از پیراهن‌های جدید ماتادور‌ها برای جام جهانی 2014 برزیل گفت:‌ می‌خواهیم باز هم تاریخ ساز شویم و به قهرمانی جهان دست یابیم. برای دفاع از عنوان قهرمانی خود به برزیل خواهیم رفت البته می دانیم که حریفان سرسختی پیش روی خواهیم داشت. چند تیم مدعی قهرمانی در جام جهانی هستند که به نظر من کارمان را نسبت به دوره قبل خیلی سخت‌تر می کند.

کاسیاس در ادامه گفت:‌از طرح لباس‌های جدیدمان راضی هستیم. به نظرم این طرح خیلی بهتر و زیباتر است. امیدوارم بتوانیم با این لباس‌ها در جام جهانی برزیل کارهای مهمی انجام دهیم.

داوید ویا مهاجم گلزن آتلتیکو مادرید نیز گفت: رقابت سختی در تیم ملی اسپانیا وجود دارد. تمام تلاش خود را خواهم کرد که بتوانیم بازیکن اصلی اسپانیا در خط حمله باشم. قهرمانی در جام جهانی 2014 هدف اصلی من در سال آینده است.

ژابی آلونسو نیز که به تازگی از بند مصدومیت رها شده نیز گفت: مدت‌هاست که انتظار می‌کشم بتوانم در ترکیب تیم به میدان بروم. من در جام کنفدراسیون‌ها غایب بودم اما می خواهم با تمرینات منظم خود در ترکیب اصلی اسپانیا حضور داشته باشم.

تیم ملی اسپانیا که با سه قهرمانی پیاپی (یورو - جام جهانی - یورو) به افتخار بزرگی دست یافته برای دفاع از عنوان قهرمانی کار بسیار سختی دارد چراکه تاکنون هیچ تیم اروپایی نتوانسته در ادوار مختلف جام جهانی که در قاره آمریکای جنوبی برگزار شده، به عنوان قهرمانی دست پیدا کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین