کد خبر: ۲۱۸۹۷۹
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۳

مهلت ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد 93 تمدید شد

مشاورعالی سازمان سنجش آموزش کشور از تمدید مهلت ثبت نام داوطلبان شرکت در آزمون کارشناسی ارشد سال 93 به مدت دو روز و تا پایان روز دوشنبه، 27 آبان ماه خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: «حسین توکلی» روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایرنا اظهار داشت: به منظور فراهم آوردن تسهیلات برای آن دسته از داوطلبانی که تاکنون برای ثبت نام در آزمون ورودی دوره های کارشناسی ارشد ناپیوسته داخل سال 1393 و نوزدهمین دوره المپیاد علمی دانشجویی کشور اقدام نکرده اند ترتیبی داده شد تا مهلت ثبت نام در این آزمون تا پایان روز دوشنبه، 27 آبان ماه 92 تمدید شود.
 
مهلت ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد 93 که ازبعدازظهر روز یکشنبه، 12 آبان ماه 92 از طریق سایت اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور آغاز شده، قرار بود امشب به پایان برسد.
 
سخنگوی سازمان سنجش به داوطلبانی که تاکنون نسبت به ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد 93 اقدام نکرده اند توصیه کرد حداکثر تا ساعت 24 روز دوشنبه ضمن مراجعه به سایت اینترنتی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org پس از مطالعه دقیق اطلاعیه های دقیق این سازمان، فرآیند ثبت نام خود را به انجام برسانند.
 
به گفته توکلی تا صبح امروز، بیش از 716 هزار نفر با مراجعه به سایت سازمان سنجش برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد 93 ثبت نام کرده اند که 83 هزار نفر آنها علاوه بر رشته امتحانی اول، متقاضی شرکت در آزمون یکی از رشته های امتحانی شناور به عنوان رشته امتحانی دوم خود هستند.
 
سخنگوی سازمان سنجش هزینه ثبت نام داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد 93 را مبلغ 178 هزار ریال ذکر کرد و گفت: داوطلبان صرفا می توانند هزینه ثبت نام آزمون را از طریق سایت اینترنتی سازمان سنجش و با استفاده از کارت های بانکی عضو شبکه شتاب پرداخت کنند و داوطلبان دو رشته ای نیز باید دو برابر این مبلغ را به عنوان حق ثبت نام بپردازند.
 
توکلی خاطرنشان کرد: داوطلبانی که متقاضی گزینش در رشته های تحصیلی دانشگاه پیام نور و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی هستند باید علاوه بر پرداخت مبالغ ثبت نام، نسبت به پرداخت اینترنتی مبلغ 58 هزار ریال دیگر برای اعلام علاقه مندی در گزینش این دوره ها اقدام کنند.
 
توکلی خاطرنشان کرد: آزمون کارشناسی ارشد سال 93 در روزهای چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه، 16، 17 و 18 بهمن ماه 92 در حوزه های امتحانی سراسر کشور برگزار می شود و توزیع کارت ورود به جلسه داوطلبان نیز از روز دوشنبه، 14 بهمن ماه از طریق پایگاه اینترنتی سازمان سنجش آغاز خواهد شد.
 
وی با بیان اینکه محل برگزاری آزمون داوطلبان بر اساس استان و شهرستان محل اقامت آنها تعیین می شود به داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد توصیه کرد هنگام تکمیل فرم ثبت نام در تعیین و درج کد مربوط به استان وشهر محل اقامت خود دقت کافی داشته باشند.
 
توکلی درباره متقاضیان شرکت در نوزدهمین المپیاد علمی دانشجویی کشور گفت: داوطلبان می توانند همزمان با برگزاری امتحانات آزمون ورودی دوره های کارشناسی ارشد سال 1393، در اولین مرحله آزمون المپیاد علمی دانشجویی کشور براساس شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه راهنما در آزمون شرکت کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین