پایگاه خبری آفتاب
۰۱ /تير /۱۴۰۵
Monday 22 June 2026
News ID:۲۱۹۲۷۷
۱۲:۲۰
۱۳۹۲/۰۸/۲۷

بازیکنان نفت ممنوع المصاحبه شدند

باشگاه نفت تهران بازیکنان این تیم را ممنوع المصاحبه کرد و آنها فعلا نمی‌‌توانند با رسانه‌ها صحبت کنند.
۱۲:۲۰
۱۳۹۲/۰۸/۲۷
به گزارش آفتاب نیوز، آفتاب: به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛روز گذشته یحیی گل محمدی سرمربی نفت تهران از سمت خود استعفا داد و هنوز تکلیف سرمربی این تیم برای فصل آینده مشخص نشده است. مسوولان باشگاه نفت روز گذشته به بازیکنان اعلام کردند که از مصاحبه با رسانه‌ها خودداری کنند در غیر این صورت با جریمه مالی مواجه خواهند شد. نفتی‌ها معتقدند که اظهارنظر بازیکنان در مورد تغییرات کادرفنی، تیم را وارد حاشیه می‌کند و به همین دلیل آنها را ممنوع المصاحبه کردند.


Error Report
برچسب‌ها:
باشگاه نفت تهران
ارسال پیام
captcha