کد خبر: ۲۱۹۳۷۰
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۲ - ۰۰:۳۶

تاج: کجای دنیا سازمان لیگ به تیم ملی برنامه می دهد؟

مهدی تاج می گوید هیچ جای دنیا سازمان های لیگ به تیم ملی برنامه نمی دهند و تیم های ملی هستند که برنامه های شان را به لیگ ها می دهند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: بلافاصله بعد از حرف های کارلوس کروش در برنامه 90 ، مهدی تاج روی خط برنامه عادل فردوسی پور آمد و گفت:« من درباره صحبت های آقای کروش می گویم برنامه ای که ایشان تا امروز به سازمان لیگ دادند ، مورد تائید ماست و سعی کردیم تا هر انچه که از دست مان بر می آمده برای تیم ملی انجام بدهیم.من به آقای کروش و تلاشش برای تیم ملی احترام می گذارم . ایشان مربی بزرگی هستند و کمک هایی شایان به فوتبال ما داشتند. اما همه جای دنیا ،عرف این است که تیم ملی به سازمان لیگ برنامه می دهد نه اینکه ما به ایشان برنامه بدهیم. البته ما دنبال تعامل خیلی خوب با تیم ملی هستیم.»

به گزارش خبرآنلاین، او ادامه داد:« ما داریم تلاش می کنیم همه بازی ها 20 فروردین تمام شود. آقای کروش هنوز می گویند جام حذفی باید زمان برگزاری اش تغییر کند و بعد از جام جهانی پایان یابد اما من خودم اصرارم این است که همه بازی ها با یک توزیع نرمال  تا 20 فروردین تمام شود . فاصله بازی ها هم خیلی فشرده نیست و مشکلی ایجاد نمی شود.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین