کد خبر: ۲۱۹۴۵۴
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۳

ابهام در برگزاری بازی ایران و لبنان

پس از انفجار یک بمب در نزدیکی سفارت ایران در بیروت، اکنون برخی منابع از احتمال لغو بازی امشب تیم‌های ملی ایران و لبنان خبر می‌دهند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: در حالی که قرار است تا ساعاتی دیگر تیم ملی ایران در پنجمین دیدار خود در رقابت‌های انتخابی جام ملت‌های آسیا به مصاف تیم ملی لبنان برود، انفجار شدید در نزدیکی سفارت ایران، برگزاری بازی امشب را در هاله‌ای از ابهام قرار داده است.

برخی منابع از درخواست کاروان ایران برای لغو بازی برابر لبنان خبر دادند و حتی یک منبع مطلع به ایسنا گفت که پیشنهاد لغو بازی امشب و برگزاری آن در کشوری دیگر، قرار است در گفت‌وگو با نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا مطرح شود.

در همین حال سایت النشره لبنان در خبری اختصاصی نوشت: دیدار ایران با لبنان با وجود بمب‌گذاری در نزدیکی سفارت ایران همچنان برگزار می‌شود و ناظر بازی تنها در صورت اعتراض کاروان ایران و هماهنگی با فدراسیون فوتبال لبنان و کنفدراسیون فوتبال آسیا دستور لغو این بازی را صادر کند.

همچنین برخی دیگر از منابع به ایسنا اعلام کردند که اگر کنفدراسیون فوتبال آسیا با تعویق بازی ایران و لبنان موافقت نکند، احتمال وجود دارد که بازی امشب بدون حضور تماشاگران و تحت تدابیر شدید امنیتی برگزار شود.

به گزارش ایسنا، این منابع اعلام کردند که در صورت برگزاری بازی، اتوبوس حامل بازیکنان تیم ملی با اسکورت ویژه دولت لبنان به ورزشگاه کمیل شمعون منتقل خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین