کد خبر: ۲۱۹۵۱۴
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۲ - ۲۱:۱۹

تابش: نباید دولت را در مذاکرات هسته‌ای محدود کنیم

نماینده مردم اردکان در مجلس ضمن مخالفت با تهیه طرح الزام دولت به صیانت از حقوق هسته ای گفت: این طرح که باعث محدود سازی دولت در مذاکرات می شود، در صورت تصویب وجهه مجلس در میان مردم تخریب می شود.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: « محمدرضا تابش » روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: قوانینی در کشور در خصوص حق هسته ای جمهوری اسلامی ایران وجود دارد و نمایندگان مجلس نیز به عنوان چشمان ناظر ملت، فعالیت ها را رصد می کنند، بنابراین نیازی به تصویب قانون جدید وجود ندارد.

تابش با بیان این که شعار مردم و دولت این است که ما از اصول خود عقب نشینی نمی کنیم تصریح کرد: تصمیم گیری نهایی در خصوص مسایل هسته ای با رهبر معظم انقلاب است که بر همه اقدامات نظارت دارند.

نماینده مردم اردکان در مجلس اظهار داشت: مجلس زیاده خواهی های طرف های مذاکره کننده را با قاطعیت پاسخ خواهد داد و هیچ گزافه گویی و تهدید را بر نمی تابد.

تابش خاطر نشان کرد: مجلس در کنار دولت است و به دولتمردان کمک می کند تا بتواند مشکلات را رفع کند.

نماینده مردم اردکان در مجلس گفت: حل بسیاری از مشکلات معیشتی کشور منوط به حل معضلات دیپلماتیک کشور است.

طرح دو فوریتی الزام دولت به صیانت از حقوق هسته ای جمهوری اسلامی ایران امروز سه شنبه با 110 امضا تقدیم هیات رییسه شد و قرار است دو فوریت آن فردا(چهارشنبه) در مجلس مورد بررسی قرار گیرد.

طرح الزام دولت به صیانت از حقوق هسته ای دولت را موظف می کند که به غنی سازی 20 درصد ادامه داده و تاسیسات هسته ای آب سنگین اراک را تکمیل کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین