کد خبر: ۲۱۹۶۱۸
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۷

مرغ زمستان گران نمی‌شود

معاون برنامه‌ریزی استانداری تهران گفت: با توجه به افزایش ۷ درصدی تولید مرغ در استان تهران قیمت گوشت و مرغ در زمستان افزایش نمی‌یابد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: نعمت‌الله ترکی در حاشیه جلسه تنظیم بازار استان تهران درجمع خبرنگاران درباره مصوبات این جلسه، گفت: در این جلسه نرخ کالاها و اقلام اساسی در استان تهران مورد بررسی قرار گرفت و براساس گزارش واصله از دستگاه‌های اجرایی استان قیمت‌های کالاها در ماه گذشته نسبت به مدت مشابه سال 91 افزایشی نداشته است.

وی افزود: مقرر شده بود در اواخر سال 91 براساس مصوبه‌ای قیمت لبنیات 15 درصد افزایش یابد که این افزایش قیمت، آبان‌ماه اتفاق افتاد و قیمت‌های جدید لبنیات نیز براساس مصوبه ستاد مرکزی و سازمان حمایت بوده است.

ترکی درباره قیمت اقلام پرمصرف در استان تهران نیز گفت: با توجه به بررسی‌هایی که صورت گرفت در اقلام پرمصرف همچون گوشت قرمز و گوشت مرغ نسبت به سال گذشته دراین ماه افزایش قیمتی نداشتیم، ضمن آنکه در حال حاضر با توجه به آمار و ارقام داده شده در تولید و ذخیره‌سازی گوشت مرغ اقدامات خوبی صورت گرفته است.

به گفته معاون برنامه‌ریزی استانداری تهران، براساس آمار و ارقامی که هر هفته از حوزه جهاد کشاورزی اعلام می‌شود تولید مرغ 7 درصد نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کرده و در زمستان امسال افزایش قیمت گوشت و مرغ را نخواهیم داشت.

معاون برنامه‌ریزی استانداری تهران با اشاره به قیمت میوه و مرکبات در استان تهران به خبرنگاران گفت: در سنوات گذشته ظرفیت نگه‌داری و ذخیره‌سازی میوه و مرکبات 12 هزار تن بوده است که امسال به 120 هزار تن افزایش یافته است.

ترکی در پاسخ به پرسشی مبنی بر تدابیر اتخاذ شده برای خشکبار شب عید اظهارکرد: جلساتی با تولید‌کنندگان پسته داشته‌ایم و مقرر شده است تا براساس میزان مصرف پسته در داخل کشور ذخیره‌سازی داشته باشیم و مابقی صادر شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین