کد خبر: ۲۱۹۷۱۷
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۱

100 خانه در پیربازار رشت زیر آب رفت

فرماندار رشت گفت: بر اثر بارندگی که از عصر روز گذشته در سراسر استان گیلان آغاز شد، به دلیل بارش شدید در مناطق کوهستانی و بالادست رودخانه پسیخان طغیان کرده است.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: ولی الله عظمتی در گفت و گو با ایسنا-منطقه گیلان، اظهار کرد: با توجه به میزان بارندگی بالایی که در 10 ساله اخیر کم نظیر بوده استف حجم ورودی آب در رودخانه پیربازار بسیار زیاد است و این امر باعث شده تا در مرکز دهستان پیربازار و اطراف آن شاهد آبگرفتگی باشیم.

فرماندار رشت گفت: بر اثر بارندگی که از عصر روز گذشته در سراسر استان گیلان آغاز شد، به دلیل بارش شدید در مناطق کوهستانی و بالادست رودخانه پسیخان طغیان کرده است، 100 خانه در پیربازار رشت زیر آب رفت و 5 روستای بیجارخاله، محمودآباد، سوخت لوله، پیله داربن و کماکول پیربازار در این ساعت کاملا دچار آبگرفتگی شده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر تیم ستاد بحران شهرستان رشت در پیربازار حضور داشته و دستگاه‌های خدمت رسان عملیات اجرایی خود را از صبح امروز آغاز کرده‌اند‌.

عظمتی افزود: متاسفانه با بالا آمدن بیش از 1.5 متر از آب رودخانه پسیخان استخرهای ماهی و خانه ها زیر آب رفتند که 4 خانه کاملا تخلیه شد و به دلیل بالا بودن سطح آب در اطراف روستا که رفت و آمد را مختل کرده بود، مردم روستا با قایق‌های موتوری به مناطق دیگر هدایت شدند‌.

فرماندار رشت خاطرنشان کرد: دستگا‌های خدمت رسان همانند اداره راه، برق، هلال احمر، گاز و ... در حال حاضر در این مناطق حضور دارند‌.

به گزارش ایسنا، معاون سیاسی امنیتی استانداری گیلان نیز لحظاتی قبل از این مناطق بازدید کرد و جلسه ستاد بحران در پیربازار با حضور مدیران ادارات شهرستان تشکیل شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین