کد خبر: ۲۱۹۸۵۱
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۰

سردار نقدی: تشکل بسیج 20 میلیونی شد

رییس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه خواسته امام راحل تحقق پیوست، گفت: تشکل نورانی بسیج از مرداد ماه سال جاری 20 میلیونی شد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: سردار محمدرضا نقدی در سخنرانی پیش از خطبه این هفته نماز جمعه تهران در جمع نمازگزاران با تبریک فرا رسیدن سالروز تشکیل بسیج مستضعفین گفت: امام خمینی (ره) بسیج را شجره طیبه نامید و شجره طیبه با توجه به مثل قرآنی درخت ارزشمندی است که ریشه و برگ آن در زمین و شاخه های آن در آسمانها است و هر لحظه ثمرات آن را نثار عاشقان می کند.

وی ادامه داد: ریشه و اصل شجره طیبه ولایت است، شاخ و برگش نیز مردم و مومنان هستند و میوه آن عزت، عظمت، سربلندی، تقرب الی الله و همه کرامت ها و فضائل انسانی است.

وی خاطرنشان کرد: این برکت بزرگی است که خدا به کشور ما ارزانی داشته و 34 سالی که از عمر بابرکت این تشکل می گذرد هر روز مردم ما از میوه های آن بهره مند بودند و این درخت تناور هر روز رشد کرده و هر لحظه و هر روز به آرمان های بلند خودش نزدیک تر شده است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین تهدید به جنگ دشمن را مضحک خواند و گفت: در مقابل جنین نیروی عظیمی با ایمان سخن از تهدید نظامی کردن مضحک و خنده دار است.

وی تصریح کرد هیچ حجتی برای عقب نشیتی، سازش و کوتاه آمدن در برابر دشمن با چنین نیرویی وجود ندارد.

به گزارش ایرنا؛ وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی اساسا با ظلم و استکبار مخالف است، اظهار داشت: اساس نظام بر مبارزه مستمر با ظلم گذاشته شده و هیچگاه با مستکبرین سر سازش و دوستی نخواهد داشت؛ پس با این پشتوانه مذهبی که در کشور وجود دارد و بنابر فرمایش مقام معظم رهبری هیچ کس حق ندارد سر سوزنی از منافع نظام عقب نشینی کند و راه را با صلابت ادامه می دهیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین