کد خبر: ۲۱۹۹۴۰
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۱

افشاگری بلاتر از میزبانی قطر

رییس فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا)، بار دیگر به ستایش از کریستیانو رونالدو پرداخت و او را یک کاپیتان نظامی در میدان دانست. او در اظهار نظری جالب گفت که دو کشور‌ فرانسه و آلمان‌ به فیفا فشار آوردند تا قطر‌ را به عنوان میزبان جام جهانی 2022 برگزیند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: جام جهانی 2022 در کشور قطر برگزار می‌شود. دادن میزبانی به این کشور کوچک حوزه خلیج فارس باعث شد تا بسیاری سران فیفا را به رشوه گیری متهم کنند.

سپ بلاتر درباره اعتراض کشورهایی همچون فرانسه و آلمان به دادن میزبانی به قطر واکنش تندی نشان داد. او گفت: فرانسه و آلمان دو کشوری هستند که بر اروپا حکمرانی می‌کنند. همین دو کشور بر فیفا فشار آوردند که میزبانی را به قطر بدهیم.

روزنامه‌ "گاردین" انگلیس چندی پیش در گزارشی از نقض حقوق کارگران در قطر خبر داد که این واکنش بسیاری را در سراسر جهان به دنبال داشت. بلاتر در این باره گفت: باید سیاستمداران اروپایی در این زمینه نظر بدهند. نباید همه ماموریت‌ها به فیفا سپرده شود و ما تنها این نهاد بین‌المللی را مقصر بدانیم. نباید فراموش کنیم که بسیاری از شرکت‌های سرمایه‌گذاری اروپایی هم در قطر در حال کار کردن هستند. این شرکت‌ها هم مسئول کارگران خود هستند.

سپ بلاتر، رییس فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) چند روز پیش اظهار نظر جنجالی را درباره کریستیانو رونالدو بر زبان آورد. او گفت که لیونل مسی را به رونالدو ترجیح می‌دهد. این سخنان بلاتر خشم ستاره پرتغالی رئال مادرید را به دنبال داشت. هر چند که سپ بلاتر رسما از رونالدو عذرخواهی کرد، اما به نظر می‌رسد که هنوز ستاره رئال مادرید از رییس فیفا ناراحت است.

بلاتر روز جمعه با پاپ فرانسیس دیدار کرد. او پس از این دیدار بار دیگر به ستایش از رونالدو پرداخت تا به نوعی دل او را به دست آورد.

به گزارش ایسنا، رییس فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا)، گفت: همیشه گفته‌ام که رونالدو بازیکن خوبی است و اصلا از این گفته خود احساس پشیمانی نمی‌کنم الان هم چنین نظری دارم. او یک کاپیتان نظامی در میدان است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین