کد خبر: ۲۱۹۹۶۴
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۵

قتل مرموز جوان عکاس در پايتخت

کشف جسد جوان عکاس در خانه اش ماموران پليس پايتخت را در برابر معمايي پيچيده قرار داد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش مردم سالاری ، شامگاه سه شنبه 28 آبان امسال دختر جواني در تماس با پليس از قتل برادرش خبر داد.در ادامه تيمي از ماموران همراه بازپرس ويژه قتل در محل جنايت در خيابان مجاهدين اسلام حاضر شدند.

تيم جنايي با جسد ستار 27 ساله در حالي که لباسي به دور گردنش گره زده شده بود روبرو شدند.

خواهر مقتول که موضوع را به پليس اطلاع داده بود در بازجويي ها گفت: من و برادرم به تنهايي در اين خانه زندگي مي کرديم. من در يک شرکت مشغول به کار بودم و برادرم نيز عکاسي مي کرد. امروز ساعت 5 بعدازظهر با برادرم تماس گرفتم که او با حالتي مضطرب گفت که در خانه حضور دارد . وقتي علت اضطرابش را پرسيدم ادعا کرد ميهمان دارد و حالش خوب است. ساعت 7 بعدازظهر به خانه آمده و با جسد برادرم روبرو شدم.

بررسي صحنه جنايت نشان مي داد عامل يا عاملان قتل با مقتول آشنايي داشته و بدون هيچ مقاومتي وارد خانه شده بودند. از سوي ديگر به هم ريختگي وسايل خانه و سرقت نشدن اشياء با قيمت نشان مي داد قاتلين در جستجوي وسيله اي در خانه بودند. از سوي ديگر پزشکي قانوني پس از معاينه جسد علت مرگ را خفگي اعلام کرد.

پس از تحقيقات مقدماتي جسد با دستور قاضي جمشيدي بازپرس ويژه قتل تهران به پزشکي قانوني منتقل شد و تيمي از ماموران تجسس براي شناسايي هويت عاملين اين جنايت و انگيزه آنها از قتل را آغاز کردند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین