کد خبر: ۲۲۰۰۸۲
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۲ - ۲۰:۳۲

تصویر/ اولین حضور احمد و علی جنتی در یک مراسم افتتاحیه

مراسم افتتاحیه نمادین 1000 نمایشگاه دفاع مقدس به مناسبت هفته کتاب و آغاز هفته بسیج با حضور امام جمعه موقت تهران در دانشگاه تهران برگزار شد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: همزمان با بیست و یکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، پنجمین دوره آئین گشایش 1000 نمایشگاه دفاع مقدس از سوی سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، سپاه و بسیج و با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان هفته کتاب و در آستانه هفته بسیج برگزار شد.

این افتتاحیه نمادین با حضور آیت الله احمد جنتی امام جمعه موقت تهران، علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و سردار نقدی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین در دانشگاه تهران برگزار شد.

‌

آیت‌الله جنتی در این مراسم کتاب‌های دفاع مقدس را کتاب‌هایی روشنگرانه نامید و گفت: مطالعه برخی از این کتاب‌ها برای یک بار کافی نیست و این آثار باید در خانه‌ها باشد و مورد استفاده خانواده‌ها قرار گیرد و همچنین فرزندان ما با این آثار آشنا شوند. همچنین این آثار باید در مدارس از سوی معلمان به دانش آموزان شناسانده شوند.

وی همکاری سازمان بسیج مستضعفین و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را مثبت ارزیابی کرد و افزود: این همکاری باید ادامه داشته باشد و این دو نهاد باید به یکدیگر یاری برسانند.

نمایشگاه کتاب دفاع مقدس در تمام شهرهای کشور با تخفیف 40 درصدی برگزار می‌شود.

‌

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین