کد خبر: ۲۲۰۱۱۶
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۲ - ۰۰:۰۴

پیروزی چلسی با درخشش فرانک لمپارد

چلسی با درخشش هافبک کهنه‌کار خود موفق شد با 3 گل وستهام را شکست دهد و به رده دوم جدول لیگ برتر صعود کند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: هفته دوازدهم رقابت های لیگ برتر انگلیس با یک دیدار ادامه یافت.

وستهام در خانه خود میزبان چلسی بود که در پایان شاگردان ژوزه مورینیو موفق شدند با 3 گل به برتری برسند و به رده دوم جدول صعود کند. در این دیدار ابتدا لمپارد در دقیقه 21 از روی نقطه پنالتی موفق شد خطایی که روی اسکار شده بود را به گل اول بازی تبدیل کند. در ادامه پاس زیبای ادن هازارد در دقیقه 34 به اسکار رسید و این بازیکن موفق شد اختلاف را به 2 گل برساند. این پایان کار نبود و چلسی در دقیقه 82 موفق شد با ضربه دیدنی لمپارد به گل سوم خود در این دیدار دست پیدا کند. فرناندو تورس مهاجم اسپانیایی در این دیدار غایب بود و مورینیو ترجیح داد از خوان ماتا نیز در این دیدار استفاده نکند.

فولام که به دلیل کسب نتایج جدید یک سرمربی جدید به کادر فنی خود اضافه کرده است همچنان روند نزولی خود را ادامه داد و این‌بار با نتیجه 2 بر یک مغلوب سوآنزی شد. در این دیدار اشکان دژاگه بازیکن ایرانی فولام 90 دقیقه از روی نیمکت ذخیره‌ها شاهد شکست تیمش بود و فرصت بازی پیدا نکرد. تک گل فولام را در این دیدار اسکات پارکر به ثمر رساند.

آرسنال نیز از تساوی در بازی لیورپول نهایت استفاده را کرد و با برتری 2 بر صفر برابر ساوت همپتون موفق شد فاصله امتیازی خود با لیورپول در صدر جدول را افزایش دهد. هر دو گل توپچی‌های لندن را در این دیدار اولیویه ژیرو به ثمر رساند.

به گزارش ایسنا، در ادامه بازی‌های لیگ برتر وستهام و چلسی در داربی کوچک لندن به مصاف هم رفتند.

تابلو نتایج

آرسنال 2 – ساوت‌همپتون صفر

اورتون 3- لیورپول 3

فولام یک – سوآنزی یک

نیوکاسل 2 – نوریچ یک

استوک‌سیتی2 – ساندرلند صفر

هال‌سیتی صفر- کریستال‌پالاس یک

در جدول رده‌بندی آرسنال با 28 امتیاز در صدر قرار دارد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین