کد خبر: ۲۲۰۲۸۱
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۲

بجای پروژۀ هاشمی‌هراسی، به فکر جبران وضعی که برای مردم درست کردید باشید

و در آخر اینکه بهتر است بجای پروژۀ هاشمی هراسی، بیشتر به فکر جبران وضعی که هشت سال برای مردم درست کردید باشید و پشت این مسائل حقیر افتضاح خود را پنهان نکنید.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: سهراب زند در سایت الف نوشت: آقای کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد و عضو فعال جبهۀ پایداری، ادعایی را مطرح کرده اند که از چند منظر قابل بررسی و استناد است.

ایشان گفته اند: در همین مدت، حدود ۳۰ تا ۴۰ مورد تذکر در مورد نفوذ خانواده آقای هاشمی و نقش آن‌ها در مورد انتصابات دادم. وی افزود: این جریان با همدستی آقای خاتمی به دنبال فتح مجلس شورای اسلامی آینده و خبرگان رهبری است و لیست ۵۰ نفره‌ای را برای در اختیار گرفتن خبرگان رهبری تهیه کرده که با دانش و بصیرت مردم و توانایی نظام این اتفاق نمی‌افتد. همچنین سایت‌های اصولگرا اخیرا نوشتند که سیدمحمد خاتمی در جمع برخی اعضای مجمع روحانیون گفته است: «ما باید خود را برای انتخابات خبرگان آماده کنیم. من انتخابات خبرگان را مهم‌تر از انتخابات مجلس می‌دانم. باید ترکیب خبرگان را عوض کنیم. با مجمع محققین قم صحبت کرده‌ایم که از میان روحانیون جوان و خوشفکر نیروهایی را شناسایی و برای حضور در خبرگان آماده سازیم‌».

باز هم یک قصۀ تکراری از برادران پایداری با طرز فکری که انسان را شدیداً نگران می سازد. توطئه شناس هایی که خود را منجی انقلاب می نمایانند و برخی جوانان خام و مخلص و البته انقلابی را ماهرانه به دنبال خود به خیابان ها و مهر و کفش پراکنی می ریزند!

جماعتی که در فضای منطقی و معتدل، محلی از اعراب ندارند، نه سابقه ای نه عملکرد درخشانی و نه محبوبیتی. پس بهترین راه ایفای نقش در دل چشمان بیدار و مراقب انقلاب و خنثی کنندۀ توطئه های خناثان است. نقشی که در عمل، به مراتب عکس آن را تا به امروز ایفا نموده اند.

نگاهی به میدان داری هشت سالۀ این جریان خزندۀ سیاسی، حقیقتی تلخ و سرد را افشا می کند. در این ایام غلبۀ سیاسی این گروه تلخ ترین بلاها را سر این انقلاب آورد، حضور رییس جمهوری سوپر انقلابی اما در واقع مقاوم و نافرمان در مقابل قانون و رهبری، ایجاد ادبیات تلخ در فضای سیاسی کشور و چند دستگی میان یاران انقلاب و لیست های پراکنده در انتخابات های گونان در بین اصول گرایان حتی موافق و نه منتقد (به گریه افتادن آیت الله یزدی در جلسه با بزرگ این طیف برای وحدت و کدورت آیت الله مهدوی کنی برای ناپاکی ها درلیست انتخابات مجلس،که دیگر این ها نه از ساکتین بودند و نه از... شاهد بی برو برگردی است). ایجاد تشنج در میان جوانان حزب اللهی به گونه ای که به تمام مسئولین انقلاب بدبین گشته تا حدی که سران قوا از مهر و لنگه کفش در امان نباشند! و ده ها مورد دیگر که بیشتر نشان از توطئه آفرینی است تا توطئه شناسی.

اما راجع به ادعای مضحک آقای قدوسی راجع به ۳۰-۴۰ تذکر و پنجاه نفر کذایی مجلس خبرگان!
اول اینکه اگر هم انتصابات با مشورت آیت الله هاشمی باشد خوب که چی؟! طیف هاشمی رای آورده نکند شما و روانبخش و رسایی قرار است در انتصابات کاره ای باشید؟! خاندان هاشمی هم از آن واژه های جوان پسند و هاشمی هراس است که تاریخ مصرفش برای بخش قابل توجهی از مردم تمام شده است. نقشه کشیدن برای تصاحب کرسی های مجلس و خبرگان هم که هر کودکی می فهمد که آرمان مشروع یک کنش گر سیاسی است و خنده دار تر اینکه این حرف از سوی طیفی است (جبهۀ پایداری) که بیشتر از همه برای آن حاضرید از روی همۀ اصول گراها رد بشوید (قلدری طیف شما و دعوا برای عدم وحدت با اصول گرایان در دادن لیست مشترک در تمامی انتخابات های اخیر بر همگان مشخص است)

اما در مورد پنجاه نفر خبرگان چند سؤال وجود دارد:

سؤال اول اینکه اگر با تایید صلاحیت شورای نگهبان، یعنی همان شورای نگهبانی که شما ذوق زده، بخاطر رد صلاحیت آیت الله هاشمی رفسنجانی، از نمایندگان مجلس، امضا جهت تقدیر و تشکر جمع می کردید، صلاحیت این پنجاه نفر لیست هاشمی را تایید کنند و از راه قانونی هاشمی و طیف فکری خود بخواهند به خبرگان مورد نظر خود برسند،از لحاظ شرعی و قانونی گناه و خلاف آنان چیست، که شما اینگونه هاشمی هراسی براه می اندازید؟

دومین سؤال اینکه دوست و همفکر شفیقتان جناب آقای زاکانی گفتند این جوان کردن بدنۀ خبرگان تصمیم و از آرزوهای احمدی نژاد بود که در ابتدای دولت به بنده محول شد که بروم روی آن کار کنم و... و بنده مخالفت کردم. حالا شما که آن را ناشیانه به این طرف نسبت می دهید، آن زمان چرا سکوت کردید؟

سؤال سوم اینکه فکر کردید مجلس استخوان دار خبرگان رهبری، شورای شهر است که با هر طلبۀ جوان و بی ریشه ای بتوان براحتی ترکیب پنجاه نفره ای در آن داخل کرد؟

و در آخر اینکه بهتر است بجای پروژۀ هاشمی هراسی، بیشتر به فکر جبران وضعی که هشت سال برای مردم درست کردید باشید و پشت این مسائل حقیر افتضاح خود را پنهان نکنید.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین