کد خبر: ۲۲۰۳۸۸
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۵

مدارس قصـرشیرین تعطیل شـد

سرپرست فرمانداری قصرشیرین با بیان اینکه همه چیز در این شهرستان تحت کنترل است و دستگاه‌های مربوط در حالت آماده‌باش هستند، گفت: زلزله‌های اخیر آسیب مالی و جانی جدی برای قصرشیرین در پی نداشته است.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: یاور محمدی در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام این خبر اظهار کرد: زمین لرزه‌های کوچک و بزرگ همچنان در شهرستان قصرشیرین احساس می‌شوند و مردم شب گذشته (سوم آذر) را نیز مانند شب‌های گذشته در کوچه و خیابان گذراندند.

وی افزود: زمین لرزه بزرگی که ساعت 21 و 35 دقیقه شب گذشته رخ داد باعث ایجاد رعب و وحشت بین مردم شد.

سرپرست فرمانداری قصرشیرین با اشاره به در نظر گرفتن 15 مرکز اسکان برای مردم این شهرستان، یادآوری کرد: این مراکز شامل جاهایی مانند مدارس است که امکانات رفاهی از جمله آب و برق دارند و چادرهایی به صورت مجتمع‌های متمرکز در این مکان‌ها برپا شده است.

به گفته این مسئول چند روستا هم به عنوان معین روستاهای دیگر انتخاب شده‌اند و چادر و امکانات لازم در آنها مستقر شده تا در صورت نیاز به مناطق مختلف ارسال شود.

وی افزود: امروز همه مدارس قصرشیرین در مقاطع مختلف تعطیل اعلام شده‌اند، اما ادارات همچنان مشغول کار هستند.

محمدی با تاکید بر اینکه این زمین‌لرزه‌ها تاکنون آسیب جانی و مالی جدی در پی نداشته است، یادآوری کرد: تنها موضوع نگران کننده ترک خوردن دیوارهاست که مرتب افزایش می‌یابد.

وی افزود: از مردم می‌خواهیم آرامش خود را حفظ کنند و با عواملی که چادر و امکانات توزیع می‌کنند همکاری لازم را داشته باشند.

سرپرست فرمانداری قصرشیرین تصریح کرد: همه امکانات و مواد مورد نیاز شهروندان ذخیره شده و به تدریج به سطح شهر تزریق می‌شود.

از صبح جمعه تاکنون بیش از 150 زمین لرزه در خانقین عراق بوقوع پیوسته که در شهرهای مرزی استان کرمانشاه نظیر قصرشیرین هم احساس شده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین