کد خبر: ۲۲۰۸۹۱
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۱

ستاره های میلان در کمند بازی فیزیکی پرسپولیس/ پسران پروین بدون علی اصغری یک نیمه را مساوی کردند

نیمه اول بازی ستارگان میلان و پرسپولیس با تساوی یک بر یک به پایان رسید.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سرانجام بازی تیم های ستارگان پرسپولیس و میلان آغاز شد. مسابقه ای که رویانیان و همکارانش برای انجامش تا مرز سکته پیش رفتند چون ما عادت داریم همیشه لقمه دور سرمان بگردد و بعد خورده شود. هیجانی که 24 ساعت در پایتخت ایجاد شد و توانست نزدیک به 40 هزار نفر را به استادیوم آزادی بکشاند البته حتما باید تلخ می شد. آن همه جمعیتی که از شهرهایی دور چون اصفهان یا مشهد به هتل ازادی آمده بودند که یک لحظه هر طور هست کنار مالدینی بیاستند و یک فریم عکس یادگاری کنارش بگیرند ، آن همه تلاشی که شده بود تا بازی نمادی از صلح باشد ، نماد دوستی و نماد روزهای خوب با اتفاقاتی عجیب ناگهان می رفت تا کام همه را تلخ کند اما باشگاه پرطرفدار تهرانی سرانجام خوب از پس مشکل بر آمد تا بازی خاطره ساز آغاز شود. بعد از خوش و بش های اول بازی فقط به اندازه سوت اول بازی زمان نیاز بود تا دروازه پرسپولیسی ها باز شود. گتوزو در میانه زمین پا به توپ شد و یک پاس عالی به دانیل ماسارو داد. پنجعلی و مرتضی فنونی زاده که دو تای شان از مسن ترین های زمین بودند ، روی یک خط جا ماندند و میلانی ها جشن گل گرفتند. چندهزار نفری هم حسابی برای این گل جشن گرفتند.
 
بعد از این بازی کمی خشن شده بود. البته هنوز عرق بازیکنان در نیامده بود که توپ رفت زیر پای مالدینی بدلی ، شاهرودی به همین سادگی مصدوم شد تا مشخص شود چقدر بین جنس اصلی و بدلی فرق وجود دارد. شاهرودی بیرون رفت و جایش امامی فر سرحال به زمین آمد.
 
گتوزو و کریم باقری چند باری حسابی به هم پیچیدند . کاربونه مصدوم شد. مالدینی از دایو جمشیدی یوزپلنگ شاکی شده بود و کلا بازی را انگار خیلی جدی گرفته بودیم که این طور خشن شده بود. کم کم داشت لبخند از روی لب ها می پرید . پرسپولیسی ها البته با همین خشونت کارشان راه افتاد. بوبان شل گرفت ، بقیه هم سعی کردند خیلی به هم نپیچند تا کریم باقری یک لحظه توپ را بین پایش قفل کند. آشوری با پاسی عالی توپ را به محمدخانی برساند و بعد پشت پای ناصرخان توپ را به امامی فر بدهد. علیرضا هم که هنوز قبراق است ، توپ را خیلی قشنگ گل کرد. پروین از این گل حسابی سر کیف آمده بود. مسابقه ای که مثل یک بازی جدی و رسمی داشت برگزار می شد ، با این نتیجه در نیمه اول به پایان رسید.
 
به گزارش خبرآنلاین، پرسپولیس نیمه دوم را با تیمی جدید شروع کرد. نیمه اول البته یکی ، دو صحنه قشنگ دیگر هم داشت. هند زیبای محمد پنجعلی ، هد شیرجه ای تماشایی فنونی زاده که می توانست گل به خودی باشد و صحنه تعویض پیراهن پیوس با مهدوی کیا درست مثل همان روزی که فرشاد خداحافظی کرد و مهدی شروع.
 
پنجعلی دوید و بازوبند را به مهدی داد و خلاصه این ها بازی را حسابی در این نیمه زیبا کرده بود . 40 هزار نفری که در استادیوم بودند از آنچه رخ می داد ، راضی بودند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین