کد خبر: ۲۲۱۰۶۲
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۹۲ - ۰۸:۳۹

اولین پوستر فیلم «اسپایدرمن شگفت‌انگیز 2»

در فاصله یک هفته مانده به انتشار اولین آنونس دنباله فیلم «اسپایدرمن شگفت‌انگیز» اولین پوستر این فیلم منتشر شد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: اندرو گارفیلد در «اسپایدرمن شگفت‌انگیز 2» (The Amazing Spider-Man 2) بار دیگر در نقش پیتر پارکر/اسپایدرمن ظاهر شده و جیمی فاکس نقش الکترو ضدقهرمان فیلم را بازی می‌کند.

به گزارش خبرآنلاین، پیتر پارکر زندگی پرجنب و‌ جوشی دارد. او از یک سو در قالب اسپایدرمن با آدم‌های بد مبارزه می‌کند و از سوی دیگر وقت خود را با گوئن استیسی (با بازی اما استون) می‌گذراند. پیتر قولی را که به پدر گوئن درمورد محافظت از او داده، فراموش نکرده، اما اتفاقات به شکلی رقم می‌خورد که او نمی‌تواند به قول خود عمل کند. شرایط پیتر زمانی عوض می‌شود که یک ضدقهرمان جدید به نام الکترو از راه می‌رسد، یک دوست قدیمی به نام هری آزبورن (دین دیهان) بازمی‌گردد و پیتر سرنخ‌هایی از گذشته خود پیدا می‌کند.

پوستر فیلم «اسپایدرمن شگفت‌انگیز 2»

پل جیاماتی نقش یکی دیگر از ضدقهرمانان دنباله «اسپایدرمن شگفت‌انگیز» را به عهده دارد. او نقش میخائیلوویچ سیتسویچ معروف به «کرگدن» را بازی می‌کند.

«اسپایدرمن شگفت‌انگیز 2» را مارک وب کارگردانی کرده است. شیلین وودلی، فلیسیتی جونز، بی. جی. نواک، کالم فیوری، سالی فیلد و کریس کوپر دیگر بازیگران این فیلم هستند.

این فیلم 2 مه 2014 روی پرده سینماها می‌رود.

«اسپایدرمن شگفت‌انگیز» سال 2012 در دنیا حدود 750 میلیون دلار فروخت. «اسپایدرمن» از 2002 تا 2007 در قالب سه فیلم به کارگردانی سام ریمی با بازی توبی مگوایر به نقش ابرقهرمان معروف قصه‌های مصور مارول ساخته شد و رکوردهای فروش را شکست. پس از آنکه بین ریمی و شرکت سونی توزیع‌کننده مجموعه «اسپایدرمن» اختلاف به وجود آمد، این مجموعه سینمایی از نو آغاز شد.

عکس: collide

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین