کد خبر: ۲۲۱۳۰۸
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۶

بازگشت زندانی ایرانی از آذربایجان

حسن فرجیˈ تبعه ایرانی که به اتهام جعلی ˈرفتار مشکوکˈ در مقابل سفارت رژیم صهیونیستی در باکو توسط نیروهای امنیتی جمهوری آذربایجان دستگیر شده بود، بامداد یکشنبه به ایران بازگشت .
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش ایرنا، ˈمحسن مولائیˈ مسوول امور کنسولی سفارت ایران در باکو ضمن تایید این خبر گفت: حسن فرجی به دنبال پیگیری های سفارت جمعه گذشته از زندان آزاد شد، اما در مرز اجازه خروج از جمهوری آذربایجان را نیافته بود که پس از دریافت مجوزهای لازم، موفق به عزیمت به ایران شد.
 
وی افزود: فرجی قبل از ترک باکو در دیدار با سفیر ایران ، ضمن تشکر از توجه مسوولان جمهوری اسلامی ایران به سرنوشت اتباع خود و تلاش های سفارت برای آزادی وی، اتهام وارده مبنی بر اقدام بر علیه سفارت رژیم صهیونیستی را رد کرد و گفت که حتی این خبر که در نزدیکی سفارت رژیم صهیونیستی دستگیر شده نیز کذب است .
 
به گفته مولایی ، فرجی دلیل سفر خود به باکو را انجام امور تجاری اعلام کرده و گفته است که در مراحل بازجویی بی گناهی من برای مسوولان آذری ثابت و این امر موجب آزادیم شده است .
 
عدم اثبات اتهام این تبعه ایرانی و آزادی وی ، تبلیغات گسترده رسانه های صهیونیستی را که علت دستگیری فرجی را تلاش برای اقدام بر علیه کارکنان سفارت این رژیم در باکو اعلام کرده بودند ، خنثی کرد.
 
رسانه های جمهوری آذربایجان دهم آبان ماه سال جاری ، خبر دستگیری حسن فرجی تبعه ایرانی را به علت به اصطلاح رفتار مشکوک در مقابل سفارت اسراییل در باکو منتشر کرده بودند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین