کد خبر: ۲۲۱۳۳۵
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۳

تمجید سایت منتقد دولت از «اخلاق ظریف»

یکی از سایت‌های خبری منتقد دولت - جهان نیوز- در یادداشتی با عنوان «درس اخلاقی ظریف به برخی سیاسیون»، به تمجید از اخلاق وزیر امور خارجه پرداخته است.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: در این یادداشت آمده است: «چند سالی هست که انتقاد از مدیران سابق! توسط مدیران جدید، دیگر فقط مختص به مسئولان ارشد دولتی نیست و متاسفانه به فرهنگی در بین مدیران میانی و حتی ادارات و سازمان‌های کوچک نیز تبدیل شده است.
 
اگر چه نقد دوران گذشته لازم و ضروری است اما بیان مکرر آن به صورت آشکار و در بین رسانه‌ها و خارج از جلسات کارشناسی، این شائبه را ایجاد می‌کند که مدیران جدید برای نشان دادن توانمندی خود روشی جز بدگویی کردن از مدیران قبلی بلد نیستند!
 
این موضوع تا حدی فراگیر شده است که هنگام مواجهه با این‌گونه انتقادها، این سوال در ذهن نقش می‌بندد که آیا به راستی دوره‌های قبلی مدیریت هیچ دستاورد مثبت قابل ذکری را نداشته است؟
 
با این حال در بین مدیران ارشد و میانی کشور در همه دوره‌های گذشته مسئولانی هم بوده‌اند که با عملکرد اخلاقی خود در بین اطرافیان و نیز سایر مدیران تحت مسئولیتشان، الگوسازی صحیح در اخلاق مدیریتی کشور داشته‌اند که البته به دلیل تمایل رسانه‌ها به موضوعات منفی، این موارد کمتر مورد استقبال رسانه‌ها قرار گرفته و منعکس شده است.
 
در همین زمینه دکتر محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در جلسه اخیر خود با اعضای سازمان انرژی هسته‌ای، دستاوردهای اخیر مذاکرات هسته‌ای را مرهون زحمات همه مدیران، مذکره‌کنندگان و دولت‌های قبلی دانست و از آنها تشکر کرد.
 
مطمئنا این‌گونه برخوردها نه تنها از زحمات ظریف و اعضای تیم مذاکره‌کننده نکاست بلکه ارزش زحمات وی را چند برابر در نزد مخاطبان افزایش داد.
 
سایت جهان آمادگی دارد اقدامات اخلاقی مسئولان کشور در همه جریانات سیاسی را به جهت الگوسازی و بهبود اخلاق مدیریتی در کشور منعکس کند و در این راه نیازمند همکاری مخاطبان در ارسال سوژه‌ها و مشاهدات خود است.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین