کد خبر: ۲۲۱۴۰۷
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۱

فروشگاه های اپل قرمز شد/ عکس

برای دومین سال متوالی برای حمایت از روز جهانی ایدز ، اپل سیب سفید نورانی (نماد فروشگاه های) اش را به رنگ قرمز در آورد. البته به نظر می رسد اپل این کار را تنها در فروشگاه های مهم و کلیدی خود همچون اپل استور ریجنت استریت لندن یا فروشگاه واقع در Fifth Avenue نیویورک انجام می دهد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: نارنجی: برای دومین سال متوالی برای حمایت از روز جهانی ایدز ، اپل سیب سفید نورانی (نماد فروشگاه های) اش را به رنگ قرمز در آورد. البته به نظر می رسد اپل این کار را تنها در فروشگاه های مهم و کلیدی خود همچون اپل استور ریجنت استریت لندن یا فروشگاه واقع در Fifth Avenue نیویورک انجام می دهد.

اول دسامبر (۱۰ آذر) از سوی بسیاری کشورها به عنوان روز جهانی ایدز نامگذاری شده است. در هفته اول دسامبر موسسات خیریه و سازمان های دولتی یا غیر دولتی فراوانی برنامه هایی را برای آگاهی بخشی در خصوص شیوع ایدز برگزار می کنند.

یکی از این سازمان ها Product(RED) است. همان موسسه خیریه ای که با اپل در تولید و فروش نسخه قرمز محصولات این شرکت همکاری می کند. البته کمک های خیریه اپل تنها به نسخه قرمز آی دیوایس ها ختم نمی شود.

برای مثال چندی پیش جانی آیو و مارک نیوسان محصولاتی همچون مک پرو قرمز، دوربین لایکا یا میز آلومینیومی را جهت فروش در حراج ساتبی و کمک به این خیریه عرضه کردند. 

همچین در شهریورماه گذشته اکانت تویتر رسمی RED اعلام کرد کمک های اپل به این موسسه از مرز ۶۵ میلیون دلار گذشته و این شرکت اکنون بزرگترین حامی مالی سازمان خیریه RED است.

در حال حاضر اپل نسخه های قرمز آیپاد شافل، آیپاد نانو، آیپاد تاچ، اسمارت کاور آیپد و قاب محافظ (بامپر) آیفون 4S را تحت برند RED عرضه می کند و بخشی از سود حاصله را به این سازمان خیریه می دهد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین