کد خبر: ۲۲۱۵۲۹
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۷

اولویت های جدید عمره مفرده اعلام شد

رییس سازمان حج و زیارت از اعلام اولویت های جدید عمره مفرده 93-92 خبر داد و گفت: هر استان می تواند بر اساس ظرفیت های خالی کاروان های خود تا اولویت 330 را فراخوان کند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: «سعید اوحدی» عصر دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: نام نویسی در کاروان های عمره امسال از ششم آذر ماه با دارندگان اولویت های یک تا 300 بانک ملت که در ثبت نام عمومی سال 87 شرکت کرده اند و دارندگان قبوض قدیمی بانک ملی تا تاریخ پنجم فروردین ماه سال 86 آغاز شد.

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اضافه کرد: به دلیل تکمیل نشدن ظرفیت برخی کاروان ها، به استان ها اجازه داده شد بر اساس ظرفیت خالی کاروان های خود حداکثر تا اولویت 330را ثبت نام کنند.

اوحدی گفت: بر این اساس، استان ها بر اساس ظرفیت های خالی خود اولویت های جدید را فراخوان خواهند کرد.

رییس سازمان حج و زیارت افزود: مردم از طریق جراید و رسانه های استانی و اداره کل حج و زیارت استان مربوطه می توانند از اولویت های جدید استان خود مطلع شوند.

به گفته اوحدی تا کنون ظرفیت 60 درصد کاروان های عمره امسال تکمیل شده و روند ثبت نام در کاروان ها بسیار روان است.

طبق اعلام رییس سازمان حج و زیارت، 850 هزار زائر ایرانی در قالب بیش از پنج هزار کاروان به زیارت خانه خدا در عمره امسال مشرف می شوند.

هزینه سفر به عمره مفرده امسال نسبت به سال گذشته 15 درصد کاهش یافته و حداقل و حداکثر هزینه سفر به عمره مفرده 93-92، به ترتیب یک میلیون و 700 هزار تومان تا دو میلیون و 800 هزار تومان است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین