کد خبر: ۲۲۱۶۸۹
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۷

هوای تهران بازهم ناسالم

مرکز پایش آلودگی هوای تهران اعلام کرد که وضعیت کیفی هوای تهران در 24 ساعت گذشته در شرایط ناسالم بوده است و اکنون نیز در همان وضعیت ناسالم قرار دارد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: اطلاعات ارایه شده توسط مرکز پایش آلودگی هوای تهران نشان می دهد آلاینده های منواکسید کربن ، ازون و دی اکسید گوگرد در شرایط پاک و آلاینده های دی اکسید نیتروژن و ذرات معلق کمتر از 10 میکرون در شرایط سالم قرار دارند ولی آلاینده ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون در شرایط ناسالم قرار دارد.
 
مجید آزادی مدیر گروه پژوهش دینامیکی و هم دیدی پژوهشکده هواشناسی و علوم جوی نیز در این مورد به خبرنگار ایرنا گفت: اکنون سرعت باد در تهران 3 متر بر ثانیه و دید افقی حدود 4500 کیلومتر گزارش شده و میزان رطوبت نسبی نیز 29 درصد گزارش شده است.
 
وی اظهار داشت: امروز بیشترین و کمترین دما برای تهران به ترتیب 15 و 9 درجه سانتیگراد پیش بینی شده است.
 
آزادی گفت: هوا کمی ابری همراه با غبار صبحگاهی به تدریج افزایش ابر و وزش باد در اواخر وقت بارش پراکنده برای امروز - سه شنبه - در تهران پیش بینی شده و برای روزهای چهارشنبه و پنج شنبه هوایی نیمه ابری در بعضی ساعات بارش باران و گاهی وزش باد پیش بینی شده است.
 
به گزارش ایرنا، مدیر گروه پژوهش دینامیکی و هم دیدی پژوهشکده هواشناسی و علوم جوی اظهار داشت: دمای کنونی هوای تهران 16 درجه سانتیگراد و جهت وزش باد جنوب است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین