کد خبر: ۲۲۱۷۲۶
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۲ - ۲۰:۳۶

تصویب تحقیق و تفحص از پتروشیمی

یک عضو هیات رییسه کمیسیون صنایع مجلس از تصویب تقاضای جمعی از نمایندگان برای تحقیق و تفحص از شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران در جلسه عصر امروز (سه‌شنبه) این کمیسیون خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: الله‌وردی دهقانی اظهار کرد: بعد از بررسی و تصویب تحقیق و تفحص از شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران، این تقاضا در صحن علنی مجلس نیز به رای گذاشته می‌شود و در صورت تصویب در مجلس فعالیت آن کلید می‌خورد.

وی با اشاره به حضور وزیر ارتباطات در جلسه کمیسیون صنایع مجلس از طرح مربوط به مشکلات مخابرات خبر داد و افزود: مشکلاتی که در رابطه با خصوصی‌سازی مخابرات وجود دارد مورد بحث و بررسی قرار گرفت و اینکه مخابرات علی‌رغم درآمد 9 هزار میلیارد تومانی در شهرها و روستاهای محروم سرمایه‌گذاری نمی‌کند و خدمات با کیفیت در این مناطق ارائه نمی‌دهد، زیرا برخی از خدمات در مقابل درآمدها هزینه بالایی می‌برد و بخش خصوصی برای ارائه این خدمات در مناطق محروم هزینه نمی‌کند.

نماینده مردم ورزقان در مجلس ادامه داد: در مورد پست هم تاکید نمایندگان این بود که همانطور که یک مرسوله در تهران و شهرهای بزرگ جابه‌جا می‌شود در مناطق محروم و روستاها هم به همان اندازه خدمات ارائه شود و شرکت پست که در حال واگذاری به بخش خصوصی است، در این باره تضمین بدهد و یا حاکمیت این کار را انجام بدهد، اگر هم پست به بخش خصوصی واگذار شد، دفاتر در نقاط دوردست و محروم، محدود یا حذف نشود.

دهقانی یادآور شد: وزیر ارتباطات نیز در این جلسه تاکید داشت که در واگذاری‌ها حاکمیت دولت باید حفظ شود و خدمات به دستی توزیع شود.

به گزارش ایسنا، این عضو هیات رییسه کمیسیون صنایع مجلس در پایان یادآور شد: نمایندگان خواستار پیش‌بینی این موارد در مورد نظارت بر کیفیت، کمیت و چگونگی ارائه خدمات پستی، در لایحه پست شدند
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین