کد خبر: ۲۲۱۸۹۰
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۵

پیشنهاد نجومی باشگاه متمول لیگ‌برتری به قلعه‌نویی

امیر قلعه‌نویی در پایان فصل از استقلال می‌رود؟ یحتمل، پاسخ آنها که به این باشگاه نزدیک هستند «بله» است. امیر در ابتدای امسال هم برای ماندن یا رفتن، زیاد «دو دو تا» کرد و در نهایت ماند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: روزنامه «خبر ورزشی» نوشت: داستان ماندن او در استقلال، به موضوع شکست قدیسی به نام «امیر قلعه‌نویی» برمی‌گشت. او که در استقلال همه را پس زد و با وجود کنار گذاشتن ستاره‌ها، شماره یک بود، قافیه را به فرهاد مجیدی باخت. ابتدای فصل قبل بود که طرفداران با شعار «فرهاد مجیدی» به او نشان دادند، گاهی با وجود تمام افتخاراتش می‌تواند زیر سایه فرد دیگری باشد. قلعه‌نویی در طول فصل جاری هم به نوعی نشان داد که دیگر «انگیزه ماندن» را ندارد. خیلی از منتقدان عملکرد امیر اعتقاد داشتند او کار فنی نمی‌کند چون دیگر انگیزه‌‌اش را ندارد. حتی از گوشه و کنار جملاتی از قلعه‌نویی نقل می‌شد که‌: «برایم مربیگری کافی است و می‌خواهم پا به عرصه مدیریت بگذارم.»

اما ظاهراً واقعیت با داستانی که نقل می‌شود، فرق دارد. به گزارش خبرورزشی‌‌، شایعات موثق از داخل باشگاه استقلال حکایت از مذاکرات و توافق پشت پرده امیر قلعه‌نویی با یکی از باشگاه‌های متمول لیگ‌برتری می‌دهد. این باشگاه که فراز و نشیب زیادی در لیگ‌برتر داشته است، قدرت مالی بزرگی را پشت خود می‌بیند و قصد دارد در فصل آینده، راه خود را تغییر دهد. برای سران این باشگاه حضور در بین تیم‌های میانه جدول هم قانع‌کننده بود و این‌طور به نظر می‌رسید که فقط به دنبال تیمداری هستند اما مذاکرات با امیر، گواه از تغییر رویه آنها دارد.

منابع موثق خبری می‌گویند، امیر قلعه‌نویی از ماه گذشته به دلیل علاقه‌مندی فراوان این باشگاه برای جذب او، مذاکرات نزدیکی با آنها داشته و حتی دو طرف بر سر مسائل مالی هم به توافق رسیده‌اند. پیشنهاد مالی ارائه شده به قلعه‌نویی، رکورد جدیدی در تاریخ لیگ‌برتر به حساب می‌‌آید و می‌تواند رقم قرارداد این مربی را به کارلوس کروش بسیار نزدیک کند! مسئولان باشگاه استقلال هم در جریان تمام اتفاقات هستند و جدایی امیر قلعه‌نویی را با این شرایط، از تیم‌شان قطعی می‌دانند.

البته رفتن او از استقلال در شرایطی که جنگ قدرت در این باشگاه همچنان ادامه دارد و طرفین برای عزل و نصب‌ها دست به دامن مهره‌های مختلف می‌شوند. در این شرایط کناره‌‌گیری یکی از طرفین - فتح‌ا... ‌‌زاده یا امیر قلعه‌نویی- می‌تواند به نفع یکی از آنها باشد. در هر صورت، با توافق فعلی امیر قلعه‌نویی و یکی از باشگاه‌های متمول لیگ‌برتری، باشگاه استقلال از همین حالا گزینه‌های خود را برای فصل آینده ردیف کرده است. علی فتح‌ا...‌‌‌زاده که پس از انتخاب وزیر جدید، به بقا در استقلال امیدوار است از نزدیکان خود خواسته که به او مشورت لازم را بدهند. علیرضا منصوریان، مجید نامجومطلق و حتی فرهاد مجیدی از جمله گزینه‌هایی هستند که فعلاً فتح‌ا...‌‌‌زاده در ذهنش با آنها بازی می‌کند اما آنچه فعلاً قطعی به نظر می‌رسد، جدایی امیر از استقلال و حضور مربی جدید بر روی این نیمکت بزرگ است. 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین