کد خبر: ۲۲۱۹۴۰
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۲ - ۲۲:۲۶

آمریکا: تنبیه کسانی که در فیسبوک و توئیتر تصاویر "شرم آور" بگذارند

روزنامه واشینگتن تایمز درخبری اعلام کرد ممکن است پنتاگون، جوانانی را که تصویر شرم آور و در تضاد با ارزش های اجتماعی را در صفحات شخصی فیسبوک خود و توییتر بارگذاری کنند، تنبیه کند. این تنبیه شامل مطالب و یا تصاویر مغایر وظایف سازمانی و یا متضاد با منافع حکومت آمریکا نیز می شود .
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش شفقنا، یکی از آخرین این تنبیه ها، مربوط به خانم لیندسی استون (تصویر خبر) است که با جیغ کشیدن در قبرستانی - که با نوشته ای خواستار سکوت و احترام به مردگان بود – از خود عکس گرفته و در فیسبوک جای داده بود . چندی بعد حکم اخراج وی از جایی که در آن کار می کرد صادر شد .

واشینگتن تایمز می نویسد یکی از مقامات ارشد پنتاگون به جوانانی که مست می کنند و تصاویر شرم آور در صفحات اجتماعی می گذارند، هشدار داده است که با این کار ممکن است فرصت های شغلی خود را از دست بدهند . ژنرال مارتین دمپسی گفته است جوانان باید مراقب باشند چه چیزی در اینترنت می گذارند چون خطای امروز باعث ناکامی فردا می شود .

ژنرال دمپسی رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا با ابراز نگرانی از وضعیت نسل فعلی آمریکا بخصوص نوجوانان ، گفته است جوانانی که در شبکه های اجتماعی تصاویر و مطالب خطرناک می گذارند باید نگران آینده، مخصوصاً پیداکردن شغل و یا ارتقاء رتبه خود باشند . او با اشاره به پرسنل وزارت دفاع آمریکا گفته است که مسائل مغایر با منافع پنتاگون نیز رصد شده و ممکن است باعث اخراج فرد خاطی شوند .

پنتاگون نیز مانند بسیاری از نهادهای دولتی و غیردولتی آمریکا با جاسوسی از صفحات شخصی افراد، ضمن کسب اطلاعات، در مسائل شخصی و عمومی کارکنان و دیگر مردم آمریکا سرک می کشندو از این اطلاعات برای پیشبرد اهداف خود استفاده می کنند . این مطالب شامل افشای اطلاعات نظامی و یا نظراتی مخالف سیستم نیز می شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین