کد خبر: ۲۲۲۲۴۶
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۷
عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران:

مالک پروژه ایران زمین ۵۰ میلیون دلار از شهرداری تهران طلبکار است

تاکنون درباره نحوه دریافت شهرداری از محل عوارض صدور پروانه پروژه ایران زمین اطلاع دقیقی نیست و نقل و قول‌های متعددی بیان شده است/ معاون شهردار تهران: از این موضوع اطلاع ندارم. تا الان نشنیدم، ندیده‌ام و نمی‌دانم که اصل موضوع چیست.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران گفت: براساس ادعای مالک پروژه ایران زمین، وی ۵۰ میلیون دلار از شهرداری طلبکار است که این چک‌ها برگشت خورده‌اند.

"مسعود سلطانی‌فر" در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا، درباره پروژه ایران زمین، اظهار کرد: تاکنون درباره نحوه دریافت شهرداری از محل عوارض صدور پروانه پروژه ایران زمین اطلاع دقیقی نیست و نقل و قول‌های متعددی بیان شده است.

وی ادامه داد: در آخرین جلسه‌ای که با مالک این پروژه داشتیم؛ وی مدعی شده است که «سر جمع از کل معاملاتم با شهرداری تهران از محل پروژه صدر و ایران زمین، ۵۰ میلیون دلار طلبکارم و چرا هیچ کس این را نمی‌گوید.»

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران تاکید کرد: براساس ادعای این فرد، چک‌های شهرداری بانک رفته و برگشته خورده است. البته ما از کمیسیون عمران خواسته‌ایم این مساله را پیگیری کند.

حسین محمدپورزرندی معاون مالی و اداری شهرداری تهران نیز در پاسخ به این ادعا، به ایلنا گفت: ‌ از این موضوع اطلاع ندارم. تا الان نشنیدم، ندیده‌ام و نمی‌دانم که اصل موضوع چیست.

وی در پاسخ به پرسش مجدد مبنی بر اینکه شما معاون شهردار هستید چطور امکان دارد که از این موضوع بی‌اطلاع باشید، افزود: چنین مطلبی را نشنیدم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین