کد خبر: ۲۲۲۳۴۱
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۲ - ۱۹:۳۹

آتش سوزی گسترده در خیابان پیروزی

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حریق گسترده در یک ساختمان مسکونی 20 واحدی در خیابان پیروزی خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: سید جلال ملکی در این باره گفت: وقوع یک مورد حادثه حریق در ساعت 15:34 عصر امروز به سامانه 125 اطلاع داده شده است. در پی آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان ایستگاه 2، 3، 31 و نجات یک را به همراه دو دستگاه خودروی حامل تجهیزات تنفسی و نردبان به محل حادثه در خیابان پیروزی، خیابان منتظری اعزام کرد.

وی افزود: پس از حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که در طبقه 1- یک ساختمان تجاری مسکونی پنج طبقه 20 واحدی دو دستگاه خودروی سواری هیوندا و پرشیا کاملا شعله ور شده و شعله‌های آتش در حال سرایت به سه خودروی دیگر و طبقات فوقانی است.

ملکی با اشاره به محبوس شدن تعدادی از شهروندان در طبقات این ساختمان اظهار کرد: آتش‌نشانان با تقسیم شدن به دو گروه عملیات نجات شهروندان و اطفای حریق را آغاز کرده و با رفتن به طبقات 35 تن از ساکنان این ساختمان که عمدتا از زنان خانه دار بودند را از میان دود خارج کرده و به فضای باز منتقل کردند.

وی با بیان اینکه گروه دیگری از آتش‌نشانان شعله‌های آتش در پارکینگ این مجتمع مسکونی را مهار و به طور کامل اطفاء کردند گفت: آتش نشانان در ساعت 16:45 به عملیات خود در این محل پایان دادند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه این حادثه مورد مصدوم و فوتی نداشته است، گفت: علت این حریق از سوی کارشناسان در دست بررسی است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین