کد خبر: ۲۲۲۴۳۵
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۹

جنتی: عده‌ای دلشان خوش است که قرآن بخوانند

آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان امروز در بیست و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم و اذان کارکنان نیروی هوافضای سپاه که در حسینیه حضرت سید‌الشهداء این نیرو برگزار شد، با بیان اینکه شما به عنوان فرزندان قرآن باید در همه صحنه‌ها حضور داشته باشید گفت: ما قبل از انقلاب و حتی امروز عده‌ای را داریم که دلشان خوش است که قرآن بخوانند شب جمعه دعای کمیل و روز جمعه دعای ندبه بخوانند و نافله مغرب و عشاء را به جا آورند اما به خیر و شر مردم کاری ندارند. برایشان مهم نیست در مملکت چه می‌گذرد. وضعیت دوست و دشمن در چه حالیست. کاری به این کارها ندارند. فقط می‌خواهند قرآن بخوانند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: وی با بیان اینکه هرگاه مشکلی برای مردم پیش آمد باید بچه‌های قرآنی در صحنه حضور داشته باشند و مشکل را حل کنند اظهار داشت: انتخابات می‌شود ما باید احساس وظیفه کنیم نگوییم کاری نداریم و فقط می‌خواهیم قرآن بخوانیم چرا باید برویم سر صندوق؟ اگر نرویم و در انتخابات شرکت نکنیم سرنوشت مملکت چه می‌شود؟! چه کسانی می‌خواهند سرکار بیایند و می‌خواهند چگونه خدمت کنند؟ اصلا می‌خواهند خدمت کنند یا خیانت؟ از این رو ما باید در صحنه‌ها حضور داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه کشور اسلامی مدیر می‌خواهد گفت: کشور که بدون مدیر نمی‌شود باید ببینیم مدیر باید چه شرایطی داشته باشد و دیگران درباره مدیر چه مسئولیتی دارند؟ افرادی فقط می‌خواهند قرآن بخوانند و ولایت را قبول ندارند. آنها فرزندان قرآن نیستند و قرآن آنها را نیز قبول ندارد.

وی با بیان اینکه باید با بصیرت وارد صحنه شد و حتی با نیروهای جاهل بحث کرد گفت: باید از ولایت فقیه دفاع کنیم اگر امثال شما درصحنه فعال نباشید میدان دست دیگران می‌افتد که نه شما و نه قرآن را قبول دارند و آنگاه شما داد می‌زنید که اینها چه می‌کنند چرا جلوی بی‌حجابی را نمی‌گیرند چرا سیاسی کار می‌کنند. آن زمان که باید کاری می‌کردید نکردید الان داد و قال می‌کنید.

به گزارش تسنیم، جنتی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری فرموده بودند وقتی سفر آمریکا رفته بودم دوستان گفتند اینجا که آمدید می‌توانید دست خود را به پزشکان نشان دهید آنها معاینه کردند و گفتند نمی‌شود کاری کرد چرا که در قسمت سردوش شما صدهزار رشته عصبی موجود است که اینها پاره شده و کاری نمی‌شود کرد؛ این را گفتم تا به خلقت خدا پی ببریم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین