کد خبر: ۲۲۲۶۲۲
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۲ - ۱۸:۱۳
قائم مقام و سخنگوی وزارت کشور خبر داد

نشست احزاب با وزیر کشور تا یک ماه آینده برگزار می‌شود

قائم مقام وزیر کشور با بیان اینکه "این وزارتخانه از حقوق همه احزاب و جناح‌های سیاسی که در چارچوب نظام فعالیت می‌کنند، دفاع می‌کند"، گفت: نشست احزاب و سازمان‌های مردم‌نهاد با عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور، تا یک ماه آینده برگزار می‌شود.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: حسینعلی امیری با بیان اینکه "وزارت کشور صرف نظر از گرایش فکری، از تمامی احزاب سیاسی که در چارچوب نظام تعریف شده‌اند و در حال فعالیت هستند، حمایت می‌کند"، افزود: یکی از حقوق احزاب داشتن تشکل صنفی خانه احزاب است که به این موضوع به منظور بسترسازی برای نقش‌آفرینی هرچه بیشتر احزاب توجه می‌شود.

قائم مقام و سخنگوی وزارت کشور تاکید کرد: وزارت کشور خود را ملزم به دفاع از حقوق همه شهروندان می‌داند.

سخنگوی وزارت کشور هدف این وزارتخانه را مدیریت سیاسی دانست و در عین حال تاکید کرد: وزارت کشور بنا ندارد در یک جریان سیاسی خاصی تعریف شود.

امیری ادامه داد: ما معتقدیم وزارت کشور در ارتباط با مسایل سیاسی باید نقش داوری داشته باشد نه بازیگری؛ بنابراین باید بر فعالیت احزاب نظارت کند.

سخنگوی وزارت کشور خاطرنشان کرد: کارهای مقدماتی برگزاری نشست احزاب و سازمان‌های مردم‌نهاد با وزیر کشور در معاونت سیاسی این وزارتخانه در حال انجام است و این نشست کمتر از یک ماه آینده برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسنا، وی تصریح کرد: همه تلاش وزیر کشور و مدیران این وزارتخانه این است که در ارتباط با احزاب و سازمان‌های مردم‌نهاد بی‌طرفانه برخورد کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین