کد خبر: ۲۲۲۶۲۶
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۲ - ۱۸:۵۴
دور یک شانزدهم نهایی جام حدفی ایران

اولادی استقلال را به ملوان رساند

استقلال موفق شد با برتری یک بر صفر برابر کاسپین قزوین به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی صعود کند و حریف ملوان شود.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و کاسپین قزوین که از ساعت 16:20 امروز (سه‌شنبه) در ورزشگاه آزادی آغاز شده بود با برتری نزدیک آبی‌پوشان تهرانی پایان یافت تا این تیم با صعود به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی حریف ملوان بندرانزلی شود. تک گل استقلال را مهرداد اولادی در دقیقه 41 به ثمر رساند.

جالب اینجاست که اولادی در ترکیب اصلی استقلال حضور نداشت اما به دلیل مصدومیت کبه، مهاجم بورکینافاسویی استقلال و تعویض اجباری او در دقیقه 3 بازی به زمین آمد.

نیمه اول

دیدار استقلال و کاسپین تا حدود دقیقه 30 بسیار سرد و کسل‌کننده بود و هر دو تیم حملات پراکنده و بی‌هدفی را روی دروازه یکدیگر ترتیب می‌دادند اما از دقیقه 30 تا 35 استقلالی‌ها کمی دامنه حملات خود را گسترده‌تر کردند و در چند صحنه صاحب موقعیت شدند. در این دقایق استقلالی‌ها صاحب یک ضربه ایستگاهی شدند و چند بار هم با نفوذ بازیکنان کناری و سانتر توپ به روی دروازه برای خود موقعیت گلزنی ایجاد کردند.

در طرف دیگر این میدان کاسپین قزوین بود که از ابتدای بازی چندین بار تلاش کرد خود را به دروازه استقلال نزدیک کند اما به جز یکی، دو مورد که چندان هم خطرناک نبود، موفق به این کار نشد.

مهم‌ترین اتفاق بازی برای کاسپین در نیمه نخست در دقیقه 34 رخ داد. در این لحظه مهاجم کاسپین با پاس عمقی خوب هم‌تیمی‌اش می‌رفت که با دروازه‌بان استقلال تک به تک شود اما آندرانیک تیموریان او را متوقف کرد. بازیکنان کاسپین معتقد بودند تیموریان با خطا توپ را از بازیکن‌شان گرفته است.

دقیقه 39 استقلالی‌ها صاحب یک ضربه کرنر شدند. توپ ارسالی از این کرنر به هاشم بیگ‌زاده رسید که او بلافاصله توپ را به روی دروازه کاسپین ارسال کرد و مهاجم استقلال توپ را وارد دروازه تیم مهمان کرد اما داور به نشانه آفساید این گل را نپذیرفت.

اندک تماشاگران حاضر در ورزشگاه به نشانه اعتراض نسبت به این تصمیم داور او را با الفاظ بدی مورد خطاب قرار دادند و امیر قلعه‌نویی نیز به شدت به این تصمیم داور اعتراض کرد و در نهایت با درخواست داور چهارم اعتراضش را پایان داد.

دقیقه 41 بالاخره قفل دروازه‌ها گشوده شد. این بار هاشم بیگ‌زاده توپ را برای مهرداد اولادی ارسال کرد و این بازیکن نیز با ضربه سری زیبا، اولین گل خودش را با پیراهن استقلال به ثمر رساند و پس از زدن گل مطابق عادت همیشگی‌اش پشتک زد.

نیمه دوم

اولین اتفاق نیمه دوم در دقیقه 56 و با شوت محکم مجید غلام‌نژاد بازیکن استقلال رقم خورد اما شوت این بازیکن دقت کافی را نداشت و از کنار دروازه به بیرون رفت.

سه دقیقه بعد یکی از بازیکنان کاسپین در دایره میانی زمین صاحب توپ شد و چون دید که دروازه‌بان استقلال از دروازه‌اش خارج شده سعی کرد از همان جا توپ را وارد دروازه استقلال کند اما ضربه‌اش با اختلاف از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 61 مهرداد اولادی در داخل محوطه جریمه و در یک قدمی دروازه کاسپین به توپ رسید اما در کمال ناباوری، توپ را از بالای دروازه به بیرون فرستاد.

در دقیقه 72 مهاجم کاسپین با پاس عمقی خوبی که به او رسیده بود با دروازه‌بان استقلال تک به تک شد اما دروازه‌بان استقلال با بیرون آمدن از دروازه توپ را دور کرد.

دقیقه 77 محمد قاضی روی خط محوطه جریمه و در حالی که پشت به دروازه کاسپین بود، توپ را به سمت دروازه فرستاد و مجتبی فرهادی دروازه‌بان تیم قزوینی به سختی توانست توپ را از آن خود کند.

سه دقیقه بعد بهترین موقعیت بازی برای زدن گل تساوی نصیب کاسپین شد. در این دقیقه سعید نعمتی با پاس خوب خط هافبک تیمش با دروازه‌بان استقلال تک به تک شد اما ضربه‌اش به دستان حسینی برخورد کرد و در برگشت هم دیگر بازیکن کاسپین نتوانست دروازه خالی استقلال را باز کند چون مدافع استقلال توپ را تکل کرده بود.

دقیقه 85 امیرحسین صادقی روی یک ضربه کرنر دروازه کاسپین را باز کرد اما داور پیش از آن خطا اعلام کرده بود و این گل را نپذیرفت. این دومین گلی بود که استقلال در این بازی زد و داور آن را قبول نکرد.

از نکات حاشیه‌ای نیمه دوم این بازی می‌توان به رفتارهای یوسف نادریان، سرمربی کاسپین اشاره کرد. این مربی در دقایقی از بازی به شدت از عملکرد بازیکنانش ناراضی بود و هرگاه آنها موقعیت خوبی را از دست می‌دادند، به شدت به آنها اعتراض می‌کرد و بر سرشان فریاد می‌کشید. این اتفاق دست کم 5 یا 6 بار رخ داد.

به گزارش ایسنا، همچنین شعارهای تماشاگران استقلال در دقایقی از بازی بسیار جالب توجه بود. آنها با شعارهایی علیه فردوسی‌پور، مجری برنامه 90 را مورد عنایت ویژه قرار دادند. "فردوسی‌پور حیا کن، رحمتی رو رها کن!" و "عادل پرسپولیسی!" دو نمونه از شعارهایی بود که استقلالی‌ها علیه این گزارشگر فوتبال سر دادند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین